Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحمید علیزاده صبح امروز در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان غیرایرانی بورسیه وزارت علوم در دانشگاه تهران گفت: در راستای تمرکز زدایی در حوزه مربوط به امور دانشجویان بین‌المللی که از سوی وزارت علوم ابلاغ شده است امسال جشن های فارغ التحصیلی دانشجویان خارجی به صورت غیر متمرکز و منطقه ای برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  این جشن ها در شهرهای مشهد، تهران و اصفهان برگزار شده است که امیدواریم در سال آینده تعداد این جشن ها افزایش یابد.

مدیرکل دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان خاطرنشان کرد: تعداد فارغ التحصیلان خارجی کشور نسبت به سال گذشته ۱.۶ برابر رشد داشته است.

علیزاده تصریح کرد: در سال گذشته ۳۰۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه های کشور فارغ التحصیل شده اند که امسال این تعداد به ۵۰۰ فارغ التحصیل رسیده است.

وی یادآور شد: برنامه داریم تعداد دانشجویان بین‌الملل کشور را افزایش دهیم که در این راستا طرح جامع ساماندهی دانشجویان خارجی در دست بررسی است.

مدیرکل دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان گفت: در این طرح تمامی امور دانشجویان از پذیرش، جذب و تا فارغ التحصیلی برنامه ریزی خواهد شد.

علیزاده عنوان کرد: همچنین ارتباط فارغ التحصیلان خارجی با دانشگاه های کشور نیز در این طرح دیده شده است.

کد خبر 4347235 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: جشن فارغ التحصیلی دانشگاه تهران وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان سازمان سنجش دانشگاه های علوم پزشکی حسین توکلی مرکز سنجش آموزش پزشکی پذیرش دانشجو اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور دانشگاه های ایران حکم انتصاب دانشگاه تهران مرکز جذب وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب بین المللی تظاهرات دانشجویان آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا به نسل کشی در غزه، دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه نیز به جنبش دانشجویی اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پیوسته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشن فارغ‌التحصیلی به سبک دانشجویان عراقی + فیلم
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • بازتاب بین المللی تظاهرات دانشجویان آمریکا
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • تداوم اعتراضات و سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند