Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@15:01:15 GMT

تمام مشکلات احداث سد معشوره رفع شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۷۵۷۲۲

تمام مشکلات احداث سد معشوره رفع شد

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: تمام مشکلات سد معشوره برطرف شده و هیچ‌گونه مانعی در احداث این سد وجود ندارد. ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، الهیار ملکشاهی صبح امروز در آئین افتتاح و توسعه سیلوی 50 هزار تنی زاگرس در شهرستان کوهدشت اظهار داشت: سهم زمین‌های کشاورزی کوهدشت نسبت به سایر اراضی استان بیشتر است، به‌طوری‌که یک‌چهارم اراضی قابل کشت در شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان وجود دارد و 10درصد اراضی شهرستان کوهدشت آبی‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تقویت اقتصاد مقاومتی افزود: ما براساس نظر مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی عمل نکردیم، اگر ما براساس تأکیدات ایشان عمل می‌کردیم، باید بیشتر روستاها محور تولید بودند، در روستاها باید شغل پایدار ایجاد کرد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس با تأکید بر اینکه یکی از شاخص‌های مهم اقتصاد مقاومتی خودکفایی در امور کشاورزی و به‌ویژه گندم است، عنوان کرد: سال گذشته در کوهدشت که می‌تواند یک قطب کشاورزی جدی باشد، باتوجه به وضعیت خشکسالی نزدیک به 100هزارتن گندم از مردم خریداری شده‌است، در این شهرستان نیاز به افزایش سیلو وجود دارد.

وی با اشاره به احداث سد معشوره در شهرستان کوهدشت بیان کرد: همه مشکلات سد معشوره برطرف شده و هیچ‌گونه مانعی در احداث این سد وجود ندارد.

ملکشاهی با تأکید بر اینکه دولت پشتیبان احداث سد معشوره است، گفت: اگر سد معشوره طبق برنامه‌ جدید آن پیش برود، 100 میلیون مترمکعب آب به کوهدشت می‌رسد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس خاطرنشان کرد: وضعیت اقتصادی کشور بد نیست و برای اداره کشور مشکلی وجود ندارد، هیچ تحریمی بر تحریم‌های قبلی افزوده نشده و با برجام تحریم شورای امنیت سازمان ملل مرتفع شده و برای اینکه این تحریم ایجاد شود باید 12 سال به‌صورت قانونی طول بکشد.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح پنجشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان عسلویه اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان عسلویه، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: برپایی چنین برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این دیدار ۶۳۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه، ضروری و کارگشایی و ۱۹ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین ۱۰ بسته معیشتی به افراد درخواست کننده اهدا شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، بیش از ۵۰ مورد درخواست اشتغال پیگیری و دستور لازم صادر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6088473

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • فرایند قانونی سد معشوره طی شده‌ است
  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار