Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رییس جمهور ایالات متحده در سفرش به اسکاتلند هوس بازی گلف به سرش زد و فارغ از همه‌ نگرانی‌ها و مشکلاتی که با سیاست‌های اشتباهش در دنیا به وجود آورده با آرامش به بازی پرداخت.

دونالد ترامپ در حالی به بازی در زمین گلف شخصی خود پرداخت که ده‌ها تن از ماموران امنیتی اسکاتلند برای تامین امنیت ترامپ از زمین و هوا اوضاع را کنترل می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه‌های گزاف و میلیونی سفر رییس جمهور آمریکا به اسکاتلند جنجال‌های بسیاری در جهان به پا کرد و باعث اعتراض مردم اسکاتلند شد. طبق اعلام برخی از رسانه‌های اسکاتلندی تامین آسایش آقای رییس جمهور برای مسابقه گلف حدود 5 میلیون پوند هزینه داشته است.

مامورین پلیس در حین مسابقه به جای مراقبت از ترامپ در میان شن‌ها قدم می‌زدند و بیشتر در حال برگزاری پیک‌نیک به نظر می‌رسیدند. بسیاری از معترضین به سفر دونالد ترامپ و هزینه‌های گزافش در اسکاتلند با یادآوری مشکلات به وجود آمده برای مادران و کودکانشان در مرز‌های ایالات متحده با مکزیک، آرامش رییس جمهور آمریکا در حین بازی گلف را به چالش کشیده و او را فردی بی‌تفاوت نسبت به مشکلات مردم جهان قلمداد کردند.

خبرنگار یکی از رسانه‌های محلی در واکنش به این شکل از بازی گلف نوشت: به نظر نمی‌رسد هیچ‌کس بتواند بازی ترامپ را خراب کند، گویی او از فولاد است.

در ادامه فیلم‌هایی از دونالد ترامپ در حین بازی گلف مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید: هزینه‌های امنیتی گزاف سفر ترامپ به اسکاتلند، خشم مردم آن را برانگیخت

بیشتر بخوانید: نشستن ترامپ برروی صندلی چرچیل جنجال به پا کرد+ تصاویر

انتهای پیام/

هزینه‌های میلیونی ترامپ برای بازی گلف در اسکاتلند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه های سیاسی آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور چین پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت

«شی جین‌پینگ» رئیس جمهور چین در گفت‌وگویی تلفنی انتخاب مجدد «ولادیمیر پوتین» را به عنوان رئیس جمهور فدراسیون روسیه تبریک گفت و بر اهمیت توسعه روابط پکن و مسکو تاکید کرد.

به گزارش مشرق، شی جین‌پینگ رئیس جمهور چین امروز (دوشنبه ۲۸ اسفند) در یک تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین، انتخاب مجدد وی را به عنوان رئیس جمهور فدراسیون روسیه تبریک گفت.

وی با بیان اینکه مردم روسیه برای حل چالش‌ها و پیشروی پیوسته در مسیر توسعه و احیای ملی متحد شده‌اند، افزود: انتخاب مجدد شما به طور کامل نشان‌دهنده حمایت مردم روسیه از شما است و من معتقدم که تحت رهبری شما، مسکو می‌تواند به دستاوردهای بزرگتری در توسعه و سازندگی ملی دست یابد.

شی با تاکید بر اینکه پکن اهمیت زیادی برای توسعه روابط با مسکو قائل است، تصریح کرد: پکن مایل به حفظ ارتباط نزدیک با مسکو برای ارتقای توسعه پایدار، سالم، پایدار و عمیق در همکاری راهبردی جامع ۲ کشور است که در آن منافع دولت و مردم ۲ طرف حفظ شود.

لی‌جیان سخنگوی وزارت امور خارجه چین هم امروز (دوشنبه ۲۸ اسفند) از اظهارات ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مبنی بر اینکه تایوان بخشی از جمهوری خلق چین است و تلاش‌های کشورهای ضد پکن برای اقدامات تحریک ‌آمیز در اطراف تنگه تایوان و اعمال تحریم‌ها علیه چین مطمئناً با شکست همراه خواهد شد، تشکر و قددرانی کرد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب ترامپ برای ایجاد صلح میان ایران و اسرائیل
  • افزایش تدابیر امنیتی جشن نوروز در مزارشریف
  • تدابیر امنیتی ویژه سال نو در مزارشریف
  • پیروزی پوتین نشانه حمایت حداکثری مردم روسیه از وی است
  • رییس جمهور چین پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
  • ادعای ترامپ : اگر رییس جمهور بودم, بی تردید ایران را وارد توافق ابراهیمی می کردم
  • بایدن: ترامپ خیلی پیر است و برای ریاست جمهوری صلاحیت ندارد
  • ترامپ: در انتخابات برنده نشوم، حمام خون به‌ راه خواهد افتاد
  • ترامپ: زلنسکی بهترین فروشنده تاریخ است
  • ترامپ به «سیا» برای بی‌اعتبار کردن چین مجوز داد