Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار خرم شخصیت زن را بسیار والا دانست و از فرهنگ غربی که به جنسیت زنان توجه دارد و آنان را ترغیب به برهنگی می‌نماید انتقاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سردار عابدین خرم پیش از ظهر امروز در تجمع عفاف و حجاب با حضور خیل عظیمی از بانوان محجبه‌ی تبریز ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت معصومه(ص) و روز دختر، ابراز داشت: ما پیرو مکتبی هستیم که وقتی در عصر جاهلیت دختران را زنده به گور می‌کردند، پیامبر اسلام بر دست دختر خود بوسه می‌زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما از مکتبی پیروی می‌کنیم که زینب کبری نهضت برادر را به جهانیان عرضه نمود و حال این مکتب برای همه جهانیان به عنوان الگو مانده است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه وقتی دشمن کشور را مورد حمله قرار داد، جوانان آن دوران در بین سربندها، دنبال سربند فاطمه زهرا بودند، خاطرنشان ساخت: همه با تأسی به فاطمه زهرا در خط مقدم به دشنن می‌تاختند، افتخار می‌کنیم که سوره کوثر در شأن فاطمه زهرا نازل شده است.

وی متذکر شد: وای به حال کسانی که در دنیای امروز جنسیت زن را جایگزین شخصیت زن کردند و برای زنان اجبار می‌کنند که بخشی از بدن خود را برهنه نمایند، خاک بر سر چنین مکتب غربی‌ها و غربی گراهایی که در دنیای اسلامی مروج هستند.

یادگار دوران 8 سال دفاع مقدس به زنان و مردانی که برای دفاع از مکتب اسلامی دور هم جمع شده‌اند تا از بدحجابان و بی‌حجابان اعلام برائت کنند، درود فرستاد و تصریح کرد: البته کسانی که در جامعه ما بی‌حجاب و کم حجاب هستند دختران ما هستند و زنان محجبه باید با آنها صحبت کنند و در جامعه حضور داشته باشند تا به جای آنان دیده شوند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند

به گزارش خبرگزاری مهر، بانوان هنرمند انقلاب اسلامی در پاسخ به منویات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت شرعی و قانونی مقوله‌ی حجاب، بیانیه‌ای صادر کردند.

مشروح متن این‌بیانیه به این‌ترتیب است؛

هوالجمیل

اسلام عزیز ما همانطور که به آراستگی زنان تاکید می‌ورزد، پوشش را مایه‌ی دوامِ زیبایی زن می‌داند و همانگونه که زن را محترم دانسته و از جلوه‌گری در انظار عمومی نهی می‌کند، وی را دعوت به گام برداشتن در مسیر رشد و کمال اجتماع خویش می‌کند.

بدینسان توصیه به حفظ حرمت و کرامت زن در اسلام و سایر ادیان الهی، بسان نگینی درخشان جلوه‌گر شده و فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در مقوله‌ی عفاف و حجاب نیز فصل‌الخطاب آن است.

معظم له "چالش تحمیلی مسأله‌ی حجاب" را نقشه و برنامه‌ی هدایت شده توسط دشمنان دانسته و تبیین این مساله را جهت تنویر افکار بانوان، لازم و ضروری می‌دانند.

الحق و الانصاف که جریانات و اتفاقات اخیر و خیزش‌های دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه آمریکا در حمایت از مقاومت مردمی غزه، بار دیگر نشان داد آنجا که منفعت نظام سلطه آمریکایی اقتضا کند، به بهانه‌ی دفاع از حقوق زن ایرانی، حجاب از سر آنان برمی‌دارد و آنجا که منافع خود را در خطر ببیند در تناقضی عجیب به ضرب و شتم زنان و دختران بی‌گناه دست می‌زند!

بی‌شک تبیین این نگاه استعماری غرب در نوع نگاه و اندیشه‌ی بانوان ما به مقوله‌ی حجاب مؤثر خواهد بود.

بانوان هنرمند انقلاب اسلامی با لبیک به فرامین و توصیه‌های مقام معظم رهبری اعلام می‌دارند علاوه بر حفظ و پاسداشت حریم حجاب، با قلم و هنر خود در ترویج و شناخت این موهبت الهی که مایه‌ی تشخّص و کرامت زن است همت گماشته و مسئولین و نهادهای فرهنگی را به انجام وظایف قانونی و شرعی خویش فرامی‌خوانند.

و العاقبه للمتقین

کد خبر 6092132 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است