Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@02:52:23 GMT

4 گزینه شهرداری کرج برنامه ارائه می کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۷۶۰۸۳

4 گزینه شهرداری کرج برنامه ارائه می کنند

به گزارش ایرنا، در نشست امروز یکشنبه شورای اسلامی شهر کرج مصوب شد که محمدرضا احمدی نژاد، علی مقدس زاده ، فرج الله ایلیات و علی ترکاشوند برنامه های خود را در 2 نوبت صبح و عصر یکشنبه هفته آینده در صحن علنی شورا تشریح کنند.
قرار است پس از تشریح برنامه ها ، اعضای شورای شهر ، یکی از این 4 گزینه را به عنوان شهردار انتخاب
کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از استعفای علی اصغر نصیری در اواخر فروردین ماه سال جاری ، اعضای شورای شهر مجید غلام سریزدی را به عنوان شهردار انتخاب کردند که صلاحیت وی تائید نشد ضمن آنکه سریزدی انصراف داد.
اکنون محمدرضا احمدی نژاد سرپرستی شهرداری کرج برعهده دارد.
7410/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 احمدی نژاد شورای اسلامی شهر شورای شهر شهرداری صحن علنی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد

  عصر ایران- با موضع صریح سید محمد خاتمی رییس جمهوری پیشین  در حمایت از پاسخ موشکی - پهپادی ایران به اسراییل انتظار افکار عمومی و رسانه ها برای واکنش محمود احمدی نژاد رییس جمهوری پیشین دیگر بالا گرفت تا جایی که روزنامه  هم‌میهن در خبر خود واکنش خاتمی را با سکوت احمدی‌نژاد مقایسه و در تحلیل و سرمقاله رفتار خاتمی را از منتقدان حسن روحانی اصول‌گرایانه تر و اخلاقی‌تر دانسته چرا که اصول‌گرایان منتقد روحانی بی‌توجه به رفتار ترامپ به روحانی می‌تاختند و به نوشته روزنامه حرفه‌ای اصلاح طلب خاتمی  اصول‌گرایی اصیل را به نمایش گذاشته است.

    امروز اما خبر آمده که محمود احمدی‌نژاد گفته «هر کشوری به سایر کشورها غیر قانونی حمله کند باید پاسخ آن را دریافت کند و این حق کشوری است که مورد تهاجم قرار گرفته است.»
 
  هر چند در نگاه اول سخن او در حمایت است اما جمله او در ادبیات اصول‌گرایی و در قالب شعار «اسراییل باید محو شود» نمی‌گنجد زیرا از واژه «کشور» استفاده کرده و قضیه را به حملات دو کشور تقلیل داده در حالی که همه به یاد دارند در موضع رییس جمهور چگونه از محو اسراییل سخن می‌گفت و چه دردسرهای زیادی برای ایران ایجاد کرده بود.

  در سخنان احمدی‌نژاد و دست‌کم در جملاتی که انتشار یافته ستایش سپاه هم دیده نمی‌شود و کم مانده مثل وزیر خارجه برتیانیا بگوید «دفاع حق هر کشور است ولی ایران قدری زیاده‌روی کرده است.»

  البته مشخص نیست که احمدی نژاد حسب عادت و و بی‌توجه به نکته ایدیولوژیک اصول‌گرایی از لفظ «کشور» استفاده کرده یا به عمد خواسته لحن او سرد و غیر رسمی و از موضع اپوزسیون باشد.

  ناظران مستقل البته حساسیت خاصی به این موضوع ندارند کما این‌که از ایده دو کشوری یا دو دولتی در این سرزمین حمایت می‌کنند اما چون احمدی‌نژاد تحت تاثیر افرادی چون محمد علی رامین و نادر طالب زاده لحن دیگری داشت و هزینه تراشید این موضوع جلب توجه می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عکسی از مهدی هاشمی و منتقد سرسخت پدرش در یک مراسم /وزیر احمدی نژاد هم آمد
  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟ /گریه های او در یک مراسم +تصاویر
  • (تصاویر) احمدی‌نژاد در مراسم گرامیداشت حمید بهبهانی
  • احمدی نژاد به هر دو منزل بقایی سر می‌زند و هدیه می‌برد
  • ترس عجیب و ضعف محمود احمدی نژاد از بقایی به روایت امیری فر
  • ترس عجیب و ضعف محمود احمدی نژاد از بقایی به روایت امیری فر /احمدی نژاد به هر دو منزل بقایی سر می زند و هدیه می برد/مشایی سحر شده بود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها برای ورود واگن‌های مترو
  • (ویدئو) افشاگری جدید علیه محمود احمدی‌نژاد در صدا و سیما