Web Analytics Made Easy - Statcounter

در فیلم کوتاهی که امروز از بخشی از یک سخنرانی سردار قاسم سلیمانی در فضای مجازی منتشر شد، وی به نقش موثر عماد مغنیه فرمانده عملیات‌های ویژه حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران در این سخنرانی روایت می‌کند: در جنگ 33 روزه عماد غافلگیری جدیدی برای دشمن ایجاد کرد و عجیب این بود که خداوند تعالی این کار را در لحظه‌ای انجام داد که این جمله از دهان مبارک دبیرکل حزب‌الله لبنان خارج شد که گفت «الان می‌بینید در جلوی خودتان در دریا ناوچه اسرائیلی که به تاسیس زیرساختی ما حمله کرد دارد می‌سوزد و به همراه آن ده‌ها نظامی اسرائیلی غرق خواهند شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی که کلمه «ببینید» از دهان دبیرکل حزب‌الله لبنان او خارج شد، این موشک شلیک شد و ناوچه اسرائیلی را منهدم کرد و نیروی دریایی رژیم صهیونیستی را به طور کامل از جنگ خارج کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سردار سلیمانی عماد مغنیه قاسم سلیمانی جنگ ۳۳ روزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات ضدصهیونیستی القسام در خارج از فلسطین
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • دوران حفظ دروس گذشته است/ مطالعات باید مبتنی‌بر اطلاعات روز، ارتباطات و اینترنت باشد
  • دوران حفظ کردن دروس گذشته است/ مطالعات باید مبتنی‌بر اطلاعات روز، ارتباطات و اینترنت باشد