Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-ما کشور پویایی داریم و به حمدالله آزادی هم در این کشور هست و بر خلاف اینکه می‌گویند آزادی نیست همه گروه‌ها آزادی دارند و به همین دلیل ما نباید بگذاریم اتفاقات اجتماعی به سمت امنیتی شدن برود؛ بلکه باید قدرت پیشگیری اجتماعی‌مان را افزایش دهیم. فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد که نباید موضوعات اجتماعی به موضوعات امنیتی بدل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار حسین اشتری در چهاردهمین نشست تخصصی فرماندهان، معاونان، مدیران و روسای پلیس پیشگیری ناجا که صبح امروز در ستاد مرکزی ناجا برگزار شد، اظهار کرد: اشراف اطلاعاتی پلیس باید افزایش پیدا کند و در واقع هر چقدر که ما اشراف اطلاعاتی‌مان را افزایش دهیم قطعا قدرت پیش بینی و پیشگیری ما نیز ارتقاء خواهد یافت.

اشتری با بیان اینکه نباید اجازه دهیم که موضوعات اجتماعی، امنیتی شود، گفت: ما کشور پویایی داریم و به حمدالله آزادی هم در این کشور هست و بر خلاف اینکه می‌گویند آزادی نیست همه گروه‌ها آزادی دارند و به همین دلیل ما نباید بگذاریم اتفاقات اجتماعی به سمت امنیتی شدن برود؛ بلکه باید قدرت پیشگیری اجتماعی‌مان را افزایش دهیم.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بیشتر حجم کار و پاسخگویی در مجموعه نیروی انتظامی در پلیس پیشگیری است، اظهار کرد: امسال تقویت پلیس پیشگیری جزء اولویت‌های ما در ناجاست و با توجه به گستردگی پلیس باید بگویم که مردم بیشترین تعامل را با پلیس پیشگیری دارند.

وی با بیان اینکه ما افتخارمان خدمتگزاری به مردم است، گفت: وظیفه ناجا ارائه بهترین خدمات با سرعت و دقت بالا به مردم است. هیچ سازمانی نیست که به اندازه نیروی انتظامی به مردم ارائه خدمات بدهد؛ به طوری که تنها در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های ما بیش از 30 میلیون خدمت به شهروندان ارائه شده است.

فرمانده ناجا بر ضرورت به روزرسانی تجهیزات در نیروی انتظامی تاکید کرد و افزود: تاکید ما این است که خدمات ما باید از طریق فناوری‌های روز به مردم ارائه شود و ما باید از روش‌های سنتی به سمت روش‌های پیشرفته متمایل شویم.

وی با تاکید بر اینکه پلیس از هر ابتکار عمل و طرح جدیدی استقبال می‌کند، اظهار کرد: موضوع دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد تقویت مراکز مشاوره است و من تاکید دارم که باید تا پایان سال 98 یعنی بیش از یک سال و نیم دیگر مراکز مشاوره در اکثر کلانتری‌ها فعال شود؛ چرا که دیده‌اید که مراکز مشاوره چطور بیش از 70 درصد پرونده‌های ارجاعی به این مراکز را منجر به صلح و سازش کرده است.

فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به ویژگی‌های یک رئیس کلانتری گفت: رئیس کلانتری باید امین مردم و معتمد محل باشد و ما چنین رئیس کلانتری می‌خواهیم کما اینکه چنین روسایی را نیز داریم.

وی با تاکید بر اینکه تعداد پرونده‌های تشکیل شده برای ما افتخار نیست،‌ تصریح کرد: گرچه ما به تمامی پرونده‌ها رسیدگی می‌کنیم اما افتخار برای ما این است که جرم کمتری رخ دهد و مردم با رعایت قانون و بر اساس شرع و عرف کاری کنند که زندگی بهتری داشته باشیم.

فرمانده ناجا بر ضرورت آموزش نیز تاکید کرد و گفت: منظور از آموزش تنها معاونت تربیت و آموزش ناجا نیست بلکه تمام اجزای ناجا باید از نظر آموزشی و حرفه‌ای به یک سطح مطلوب برسند و بتوانیم آموزش‌هایمان را ارتقاء دهیم.

سردار اشتری درباره طرح آمایش ایستگاه‌های بازرسی نیز افزود: این ایستگاه‌ها باید تجهیز شوند و افراد داخل آنها افراد آموزش دیده باشند. امسال اعتبارات پلیس پیشگیری بیشتر از قبل است و من امیدوارم که با توجه به وضعیت موجود بتوانیم این اعتبارات را بگیریم.

فرمانده ناجا در پایان این نشست از نمایشگاه تخصصی پلیس پیشگیری ناجا بازدید کرد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سردار حسین اشتری آزادی فرمانده ناجا رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد

 ابوالفضل توسلی  از جنبش وجدان های بیدار اساتید و دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم و مسلمان فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل حمایت کرد و  گفت:صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های امریکا منتشر شده اگر در کشورهایی مانند روسیه، چین و ایران رخ می‌داد، صدای حمایت از حقوق بشر ادعایی غربی‌ها گوش جهانیان را کر می‌کرد.

وی ادامه داد: بگیر و ببندهای گسترده پلیس آمریکا نشان داد که آزادی بیان و دفاع از حقوق بشر در این کشور تا زمانی پابرجاست که از خط قرمز دشمنی با صهیونیست‌ها عبور نکند. و امروز صدای رسای اعتراضات دانشجویان بیدار آمریکا و اروپا علیه رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم فلسطین و آرمان عادلانه آن‌ها در حال گسترش است.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: این موج ضدصهیونیستی چنان زلزله‌ای در جهان به راه انداخته که نیروهای پلیس و گارد ملی آمریکا با خشونت تمام به صحنه آمده‌اند تا این قیام بی‌سابقه را خنثی کنند، اما این اتفاقات نتیجه عکس داده و سایر دانشگاه‌های جهان هم به کمپین اعتراضی آمریکایی‌ها پیوسته‌اند.

وی تاکید کرد: مقابله وحشیانه پلیس با حامیان ملت فلسطین نشان داد که حد و مرز آزادی بیان در آمریکا تا جایی است که خط قرمز حمایت از صهیونیست‌ها را محترم شمارد. تصاویری که به روشنی مؤید رفتارهای متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشورها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.

توسلی؛ مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین کرد و گفت: سرکوب اساتید و دانشجویان توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است را محکوم می‌کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران