Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@07:00:54 GMT

حذف امکان اعلام نظر مشترکان برق

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۷۶۹۲۲

حذف امکان اعلام نظر مشترکان برق

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛   تا سه روز قبل مخاطبان پایگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به نشانی www.skedc.ir می توانستند دیدگاه هایشان درباره نحوه قطع برق و اطلاع رسانی درباره قطعی برق را در صفحه مربوط به جدول قطعی برق به نشانی http://www.skedc.ir/?id=news/show/947 منتشر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در روزهای گذشته مخاطبان پایگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از فراهم بودن امکان انتشار دیدگاه هایشان درباره نحوه قطع برق و اطلاع رسانی درباره قطعی برق استفاده کرده و پیامهایی را برای مدیران این شرکت ارسال کرده بودند.


بیشتر این پیامها درباره قطع برق بدون اطلاع یا رعایت نشدن زمانبندی اعلام شده در جدول قطعی برق بود. این پیامها مانند پیامهای سایر صفحات این سایت برای همه مخاطبان قابل مشاهده بود.


هم اکنون امکان نوشتن دیدگاه درباره سایر اخبار منتشر شده در این پایگاه وجود دارد.


از هفته گذشته و در پی افزایش دمای هوا و افزایش مصرف برق، شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی مجبور شده است براساس میزان اعلام شده از طرف مراجع مسئول در تهران بصورت موقت و دوره ای برق مناطقی از شهرها و روستاهای استان را در ساعات اوج مصرف قطع کند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت برق قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز دوشنبه آئین تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز با حضور «مصطفی رجبی مشهدی» مدیرعامل توانیر و «محمدراضی جلالی» معاون اقتصادی استاندار خوزستان برگزار شد.

در این مراسم ضمن تکریم تقدیر از زحمات عبدالحمید عباس شیاری در دوران تصدی شرکت توزیع نیروی برق اهواز به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، محمد فراتی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب و معارفه شد.

فراتی اصالتاً شوشتری بوده و ۲۶ سال دوران خدمت در صنعت برق را در شرکت توزیع نیروی برق استان یزد سپری کرده است.

کد خبر 6098444

دیگر خبرها

  • عدم صدور ویزا همچنان مشکل جدی ماست/ المپیک را قطعی شده می‌دانم
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین