Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:02:25 GMT

تلاش خادمان آستان قدس برای آزادی۸۰ زندانی غیرعمد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۷۶۹۶۱

تلاش خادمان آستان قدس برای آزادی۸۰ زندانی غیرعمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و خدماتی آستان ملکوتی امام رضا علیه‌السلام و بارگاه کریمه اهل بیت سلام‌الله‌علیها امسال با شعار «خدمت کریمانه» از روز گذشته آغاز تا سوم مرداد ادامه خواهد داشت.

در قالب این برنامه‌ها بیش از ۸۰۰ نیروی انسانی با عنوان سفیران خورشید طی شیفت‌های مختلف به اجرای برنامه‌هایی چون اخذ گذشت از شکات خصوصی، آیین پرچم‌گردانی در داخل ندامتگاه‌های ۱۱ استان و همچنین آزادی زندانی جرایم غیرعمد، بویژه تلاش در حوزه آزادی بانوان محبوس تحت حمایت ستاد دیه خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره مردمی دهه کرامت علاوه بر استان‌های اصفهان، تهران، ایلام، گیلان، لرستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، چهارمحال بختیاری و سمنان طی برنامه‌ریزی انجام شده، با اعزام مبلغان افتخاری به کشورهای برزیل، پاکستان، ترکیه، هلند، انگلستان، نیوزلند، استرالیا و اوگاندا ضمن شناساندن ابعاد وجودی ائمه اطهار بنا به ظرفیت جغرافیایی از ظرفیت‌های کشورهای میزبان برای تحقق اقدامات خیرخواهانه طرح‌های این دهه بهره‌ خواهد جست.

سال گذشته با دایر شدن غرفه ستاد دیه در یکی از رواق‌های حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام و پخش نماهنگ‌ ویژه ستاد دیه از تابلوهای پهن‌پیکر صحن مقدس رضوی، در طول ایام دهه کرامت زمینه آزادی ۷۲ زندانی نیازمند محکوم به موضوعات غیرعمد فراهم شد.

پیش از شروع این دهه به برکت حضور جمعی از خادمان آستان قدس رضوی در محل ستاد دیه و قرار گرفتن روند رسیدگی به پرونده‌ برخی مددجویان واجد شرایط و پیگیری مجدانه معاونت خدّام در امر اخذ گذشت رضایتمندانه از اولیاء دم و طلبکاران خوشبختانه علاوه بر آزادی‌های صورت گرفته در طرح «یا ضامن آهو» هر ساله با مشارکت اداره کفشداران حرم مطهر از ورود بسیاری از محکومان غیرعمد به زندان پیشگیری می‌شود.

کد خبر 4347312 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: زندانی زندانیان جرایم غیر عمد ستاد دیه شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران سازمان تامین اجتماعی بیمه ترافیک سازمان بیمه سلامت سرهنگ نادر رحمانی مجلس شورای اسلامی پلیس راهور سازمان حج و زیارت مترو سازمان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل زندان‌های فارس گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، ۱۶ جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه برگزار شد که در این جشنها، خیران ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند
اسحاق ابراهیمی افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استاندر حال گذراندن دوره محکومیت خود هستند.
وی افزود: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بنام ستاد دیه استان فارس برای دریافت کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان فارس آماده  است.

 

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند