Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@11:54:39 GMT

درمان سوء تغذیه 7182 کودک در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۷۷۰۵۲

درمان سوء تغذیه 7182 کودک در هرمزگان

خدیجه پور شهسواری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 19میلیارد و 800 میلیون ریال در 3 ماه نخست امسال برای درمان سوء تغذیه کودکان زیر 6 سال و تهیه سبد غذایی این افراد هزینه شده است.
وی بیان داشت: طرح همسفره در قالب اهدای سبدهای غذایی به کودکان زیر 6 سال مبتلا به سوء تغذیه درهرمزگان و هم چنین افزایش شاخص سلامت در جامعه از سوی کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یاد آور شد: کودکان دارای سوء تغذیه توسط مرکزهای بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان به کمیته امداد معرفی و پس از یک دوره 6 ‌ماهه درمان دوباره مورد پایش و کنترل مرکز بهداشت قرار می ‌گیرند تا در صورت بهبودی کامل از چرخه حمایتی خارج و افراد دیگر جایگزین شوند.
رییس اداره درمان کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت ابراز داشت: سرانه پرداختی هر کودک به ‌صورت ماهانه 900 هزار ریال است که با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد کمیته امداد می‌ توانند سبد غذایی خود را دریافت کنند.
پور شهسواری گفت: خیران می‌ توانند در قالب طرح همسفره از طریق پورتال همسفره به آدرس hamsofreh.ir و انتخاب استان مورد نظر و یا شماره ‌گیری تلفن گویای 3288 در تامین نیاز غذایی و تهیه سبد غذایی کودکان نیازمند مبتلا به سوء تغذیه همکاری کنند.
7195/ 6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 تغذیه جامعه دانشگاه علوم پزشکی استان شاخص کمیته امداد جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ درصد کودکان زیر دو سال غزه و خان یونس دچار سوء تغذیه هستند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ آژانس امداد رسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی، آنروا اعلام کرد: ۲۸ درصد کودکان زیر ۲ سال در خان یونس و مرکز نوار غزه دچار سوء تغذیه هستند.

 

دیگر خبرها

  • بیماران مبتلا به سرطان از مصرف پروتئین غافل نشوند
  • بحران مشکلات روانی در میان کودکان انگلیسی
  • ۲۸ درصد کودکان زیر دو سال غزه و خان یونس دچار سوء تغذیه هستند
  • پرداخت ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در هرمزگان
  • زنان و کودکان افغانستان درگیر بدترین بحران گرسنگی هستند
  • آمار تکان‌دهنده از سوءتغذیه میان کودکان غزه که تبدیل به پوست و اسکلت شده‌اند
  • ۷۰ درصد بشاگرد تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • پرداخت وام اشتغالزایی به ۱۰ هزار نفر در هرمزگان
  • تاکید مدیرکل کمیته امداد هرمزگان بر مشارکت حداکثری در جشن نیکوکاری
  • تمدید مدت زمان برگزاری جشن نیکوکاری در هرمزگان