Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش «پارسینه» به نقل از یورونیوز، ترزا می، نخست‌وزیر بریتانیا اعلام کرد با تلاش‌هایی که برخی از قانون‌گذاران این کشور برای تضعیف طرح او در موضوع چگونگی روابط با بروکسل پس از برگزیت انجام می‌دهند، ممکن است هیچگاه خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا عملی نشود.

خانم می‌در متنی که توسط روزنامه «The Mail on Sunday» منتشر شد، هشدار داد با ادامۀ خط مشی کنونی این خطر وجود دارد که درنهایت هیچ برگزیتی در کار نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین اعلام کرد که قرار است لندن در دور آیندۀ گفتگو‌ها با بروکسل بر سر برگزیت، موضع بسیار سختی اتخاذ کند.

خانم می‌در دفاع از طرحی که برای برگزیت تهیه کرده است، نوشت: «برخی گمان می‌کنند که برگزیت، یک نقطۀ شروع برای بازگشت به عقب و پس‌رفت است. اجازه دهید این را روشن کنم که این طرح یک فهرست طولانی از آرزو‌ها نیست که مذاکره کنندگان شروع به انتخاب از میان آن‌ها کنند؛ بلکه طرحی جامع با مجموعه‌ای از اسناد غیرقابل مذاکره است.»

بر اساس برنامۀ زمان‌بندی شده، بریتانیا در مارس سال آیندۀ میلادی اتحادیه اروپا را ترک خواهد کرد. هفتۀ گذشته در اعتراض به طرح خانم می‌در موضوع چگونگی ادامۀ همکاری‌های تجاری بریتانیا با اتحادیه اروپا پس از برگزیت، دو تن از وزرای کابینه او استعفا دادند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نیز در جریان دیدارش از این کشور، به انتقاد آشکار از سیاست‌های خانم می‌در موضوع برگزیت پرداخت و حتی از شایستگی‌های بوریس جانسون، وزیر خارجه مستعفی این کشور برای رسیدن به مقام نخست‌وزیری سخن گفت.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو پارلمان اروپا: این نهاد ننگ بشریت است

نماینده ایرلند در پارلمان اروپا با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی اولین طرفی بود که به منافع ایران حمله کرد، گفت اتحادیه اروپا در جنایات منطقه هم‌دست بوده و لکه ننگی است بر دامن بشریت.

به گزارش ایسنا، «میک والاس» عضو پارلمان اروپا در بروکسل گفت: «این نهاد (اتحادیه اروپا) نمی‌تواند درباره اینکه چه کسی برای اولین‌بار به دیگری حمله کرد، حقیقت را بیان کند. این اسرائیل بود که در ابتدا به (کنسولگری) ایران حمله کرد؛ اما این نهاد یک جهان‌بینی استعماری دارد.»

او ادامه داد: «چطور از مردم خاورمیانه تا این حد متنفر شدید که سعی دارید آن‌ها را خارج از قلمرو قوانین بین‌المللی محسوب کنید؟ کشورهای اتحادیه اروپا در ۵ سال گذشته از طریق فروش تسلیحات و مداخله نظامی مستقیم، در جنگ یمن با ۴۰۰ هزار کشته، در نسل‌کشی غزه با ۱۰۰ هزار کشته و مجروح و همچنین در تحریم علیه سوریه و ایران که هر سال موجب ده‌ها هزار مرگ قابل‌پیشگیری می‌شود، همدست بوده‌اند.»

این سیاستمدار که از سال ۲۰۱۹ یکی از نمایندگان ایرلند در پارلمان اروپاست، گفت: «ما در اینجا بحث‌های بی‌پایانی درباره حقوق بشر داریم، اما این افرادی که شما با رای خود درهم شکسته‌اید، از حقوق بشر محروم هستند. وانمود می‌کنید که اتحادیه اروپا نهادی متمدن است. با کت‌وشلوار اینجا می‌نشینید و با آرای خود افراد را به مرگ محکوم می‌کنید. شما آشکارا دروغ می‌گوید تا اقدامات خود را توجیه کنید.»

والاس این استاندارد دوگانه اعضای اتحادیه اروپا را مصداق «ابتذال شر» دانست و گفت: «این نهاد لکه ننگی است بر دامن بشریت.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • عضو پارلمان اروپا: این نهاد ننگ بشریت است
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟
  • پشیمانی بازیگر مطرح از رفتن به خارج از کشور | خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • نوه دختر امام خمینی در خارج از کشور مشغول چه کاری است؟
  • صف‌آرایی شکست‌خوردگان، علیه ایران | آمریکا و اروپا دوباره دست به تحریم شدند