Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا با بیان اینکه زنان و دختران حامیان اصلی در محیط خانه و زندگی هستند، گفت: نوک پیکان برخی تهدیدات دختران جوان ما را نشانه گرفته است.

 

به گزارش خبرنگار شهری شبستان، زهرا صدراعظم نوری در هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به سالروز ولادت حضرت معصومه (س) روز دختر و میلاد حضرت فاطمه معصومه را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران زنان و دختران را حامیان اصلی در محیط خانه و زندگی، منشا عشق و محبت و امید به زندگی عنوان کرد و گفت: جامعه جوان ما که نیمی از آنها را دختران جوان تشکیل می دهند بیش از هر زمان نیازمند توجه، دیده شدن و اهتمام برای آینده ای بهتر هستند.

 

صدراعظم نوری با بیان اینکه دختران جوان تحصیلکرده در عرصه های علمی، فرهنگی، ورزشی، سیاسی و بین المللی همواره برای کشور افتخار می آفرینند، گفت: باید فرصت های رشد و پیشرفت دختران ایرانی را بیش از گذشته فراهم کنیم که این امر به حمایت و توجه همه جانبه مدیران و برنامه ریزان نیاز دارد.

 

وی با اشاره به آسیب های اجتماعی موجود گفت: در شرایطی که آسیب های اجتماعی دارای ابعاد نگران کننده ای است که نوک تیز برخی از این تهدیدات دختران جوان ما را نشانه گرفته رفتارهای صدا و سیما و برخی رسانه های تندرو بر روی انگیزه، شور، نشاط و پویایی آنها تاثیر می گذارد.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران رفتارهای تحقیرآمیز برخی رسانه های جمعی تندرو را محکوم کرد و گفت: از شهرداری تهران به ویژه معاون امور اجتماعی و فرهنگی و اداره کل بانوان انتظار دارم دختران شهر را مورد حمایت قرار دهد و امکانات رشد آنها در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را فراهم کنند.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس شیراز ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور روز دختر روزنامه فوتبال آیت الله محمدرضا حدائق تصادف میلاد حضرت فاطمه معصومه شورای شهر تهران روز دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اهدای عضو شادروان سیدجواد سجادی ۴۴ساله ساکن طبس پس از تایید مرگ مغزی، به بیماران نیازمند پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.


جوان افزود: با اعلام رضایت خانواده مرحوم سیدجواد سجادی، زنده یاد در روز یک شنبه 26 فرودین از بیمارستان مصطفی خمینی طبس به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی یزد منتقل شد و  روز گذشته تحت عمل جراحی عضو قرار گرفت.


وی گفت: کبد و کلیه‌ها مرحوم در بیمارستان یزد، فراهم آوری و پیوند شد. 

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • تهران قدیم| گشت و گذار دختران جوان در تهران ۱۰۰ سال قبل / عکس
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)