Web Analytics Made Easy - Statcounter

منیره علیزاده مدیر بیمارستان معتضدی استان کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ با تبریک ولادت حضرت معصومه گفت: با تولد نوزاد به عنوان تمام هنر خالق هستی که انسان است این عظمت حس می کنیم و تمام ماماها  نیز این احساس شیرین تولد یک نوزاد را  لمس کرده اند و این کار با عشق انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این بیمارستان توسط 1335 توسط خیر کرمانشاهی مرحوم معتضدی احداث شده است.

وی افزود: بیمارستان معتضدی کرمانشاه  یک بیمارستان تک تخصصی است که سه رسالت دارد اولین محور در زمینه زنان و زایمان و ارائه خدمات بهداشتی و تشخیصی درمانی و خدمات ناباروری است .

علیزاده گفت:ارائه خدمات پژوهشی در زمینه زنان و زنان و زایمان و ناباوری  دومین محور فعالیت های بیمارستان است و سومین رسالت در بحث آموزش دانشجویان در رشته های پرستاری پزشکی است.

علیزاده گفت: با توجه به اقدامات ده گانه که سازمان پزشکی در سال 76 عنوان کردند باید بیمارستان دوستدار مادر در راستای آموزش به پرسنل زایمان های طبیعی و اموزش مادران و ترویج فرهنگ زایمان طبیعی فعالیت داشته باشد.

وی گفت: بیمارستان معتضدی 8هزار و 900متر متر عرصه و 7500متر زیربنا  شامل بخش زایمان و اورژانس و ان آی سی یو و دارای کلینیک تخصصی نا باوری و درمانگاه تخصصی زنان است.

وی گفت: در هرماه 700تولد در هرماه می شوند  یک چهارم تولد نوزادان استان در این بیمارستان  انجام می شود.

علیزاده گفت: با اجرای طرح تولد سلامت مراجعات به این بیمارستان افزایش یافته است در زمینه تامین نیروهای خدماتی مشکل داشتیم و طرح پرپوزال  این مسئله را نوشتیم که مشکل بهداشتی بیمارستان نیز حل شود و نیروهای خدماتی افزایش یابد.

 

انتهای پیام/ز

 

یک چهارم تولد نوزادان استان در  بیمارستان  معتضدی انجام می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی حاشیه های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور

علی علیزاده در بجنورد گفت: ۴۰ درصد از سهم طرح کاشت یک میلیارد درخت شامل زراعت چوب صنوبر و اکالیپتوس است که باهمت مردم و بهره برداران بخش کشاورزی انجام می‌شود.

او گفت : بهره برداران در این طرح با کاشت درختان اقتصادی می‌توانند با زراعت چوب درآمد اقتصادی داشته باشند.
به گفته علیزاده در مرحله نخست اجرای این طرح باید ظرفیت کاشت نهال در نهالستان ها، عرصه‌های قابل کشت، نوع ارقام با توجه به شرایط آب و هوایی سنجیده شود.
رییس موسسه تحقیقات، جنگل‌ها و مراتع کشور در ادامه گفت: قرار نیست که منابع آب شرب، کشاورزی و یا صنایع برای اجرای این طرح استفاده شود و باید از آب‌های غیر متعارف از جمله آب دریا، باران بهره برد، به طور مثال در کاشت درختان حرا از آب دریا استفاده و در مناطقی نیز کاشت درخت در عرصه‌های منابع طبیعی از آب باران مشروب خواهد شد.

پویش کاشت یک میلیارد درخت از سال گذشته در سراسر کشور آغاز شده است و قرار است در طی چهار سال یک میلیارد درخت در کشور کاشته شود که سهم خراسان شمالی دراین چهار سال ۱۶ میلیون اصله نهال است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • اولین معلم آدم ابوالبشر خداوند متعال بود که او را بیان، نطق و علم داد
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • کودکان گمشده غزه؛ در حسرت دیدار پدر و مادر
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • (ویدئو) اولین صحبت‌های مادر «یسنا» درباره مفقود شدن دخترش
  • ببینید | اولین توضیحات مادر یسنا درباره مفقود شدن دخترش
  • تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور
  • انتخاب دو روستای اردبیل به عنوان روستای «دوستدار کتاب» در کشور