Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@05:03:35 GMT

پیکر شهید یوسفی بر دوش مردم بیرجند تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۷۷۵۶۳

پیکر شهید یوسفی بر دوش مردم بیرجند تشییع شد

پیکر شهید "ایمان یوسفی" بر دوش مردم بیرجند تشییع شد و نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در این مراسم گفت: ایران به واسطه جوانان غیور و مدافع حرم توانسته است قدرت خود را به منطقه نشان دهد. ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، هوا گرم است و آفتاب اشعه خود را بر زمین کویری خراسان جنوبی افکنده است اما مردم از گوشه کنار خود را برای بدرقه پیکر شهید "ایمان یوسفی" به مصلی (هیئت ابوالفضلی شهرستان بیرجند) رسانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کس به طریقی تلاش دارد تا با خانواده این شهید ابراز همدردی کند اما غم از دست دادن فرزند، همسر و عزیز غم سختی است که قابل وصف و جبران نیست.

خراسان جنوبی در یک سال گذشته در عرصه مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر سه شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در مراسم تشییع و بدرقه پیکر پاک شهید استوار دوم ایمان یوسفی اظهار داشت: اعتماد به نفسی که در بین مردم ایران به وجود آمده است نشان دهنده ایثار است.

حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی با بیان اینکه هرگز نباید به دشمن اعتماد کرد بلکه باید از حیله و نقشه‌های او آگاه و هشیار بود افزود: مردم در این سال‌ها فهمیدند که می‌توانند در کشور خود تاثیرگذار باشند و انسان باید به گونه‌ای در برابر دشمن ایستادگی و عمل کند که دشمن هیچگاه  فکری از حیله و مکر بر سرش رسوخ نکند.

وی با بیان اینکه در برابر مکر و حیله دشمن نباید هیچگاه به او اعتماد کرد افزود: تقوا در معنای عام به معنای مراقبت از خود و جلوگیری از انحراف است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر جوانان و مسئولان نظان صبر و تقوا را در پبش گیرند دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بر علیه کشور انجام دهد و انقلاب اسلامی همواره به مردم هویت داده و مردم همه کاره این نظام و انقلاب هستند.

نوفرستی بیان کرد: شور نشاط و آمادگی برای جهاد مولفه خدمت بوده و این امر برای دفاع از حریم اهل بیت در بین جوانان موج می‌زند و آمریکا با وجود تاخت و تاز زیاد در مدت 40 سال گذشته اما هنوز نتوانسته‌ آسیبی به کشور ما وارد کند.

وی با بیان اینکه اگر اهل تقوا و بصیرت باشیم هرگز دشمن نمی‌تواند به ما ضربه بزند اظهار داشت: انقلاب اسلامی به مردم هویت بخشید و مادران شهدا برای تقدیم فرزندانشان در راه نظام و انقلاب افتخار می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در دنیا نیاز به دلیل و استدلال نداشته و امروز در دنیا هر عزتی داریم در سایه دفاع و مجاهدت  است افزود: شهدا رسالت خود را به خوبی انجام دادند و با تمام وجود با انقلاب اسلامی همراه شدند و آنها با تفکر زینبی و حسینی که دارند در راه انقلاب جان فشانی و ایثار کرده تا فرهنگ عاشورایی را به زیبایی به ما منتقل کنند.

امروز نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی بر پیکر این شهید نماز خواند و سپس و پیکر شهید از مصلی تا میدان  امام حسین(ع) بیرجند تشییع شد و برای تدفین و خاکسپاری به زادگاهش روستای سرچاه شور در خوسف منتقل شد.

شهید ایمان یوسفی 20 تیرماه به دست اشرار مسلح در کویر خوسف به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه گاهی حملات دشمن فرهنگی و اعتقادی است گفت: حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _ چهارشنبه بیست و نهم فروردین _ در همایش روز ارتش، اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران بزرگ‌ترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند و در حالی که نزدیک به ۱۰ کشور از جمله آمریکا و انگلیس تلاش کردند موشک‌های ما به اسرائیل نرسد، اما رسید و دل همه مردم آزاده، مردم غزه و مردم ایران شاد شد.

وی با اشاره به حس غرور و غیرت در سربازان ولی امر، افزود: یاد شهدای اسلام و ۷۵۰ شهید ارتش در استان خراسان شمالی را گرامی می‌داریم؛ باید از شهدایی همچون ایرج رستمی، شهید صفا، شهید مهمانی، شهید قرنی، شهید کشوری و شهید ستاری، شهید شیرودی، شهید بابایی، شهید خلعتبری، شهید کلاهدوز درس گرفت.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر ضرورت پشتیبانی از رسانه‌ها و مراکز فرهنگی از طرح نور، خاطرنشان کرد: گاهی حمله دشمن به ساختمان و گاه به فرهنگ است، اما حمله به فرهنگ و اعتقادات پیچیده‌تر و خطرناک‌تر است.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم، جایگاه رهبر و فرمانده کل قوا را در هدایت صحیح جامعه و نظام مورد توجه قرار داد و گفت: زمانی که عده‌ای به دنبال انحلال ارتش بودند، امام از این انحراف جلوگیری کرد و روز ارتش را نامگذاری کرد.

وی افزود: امروز نیز شجاعت مقام معظم رهبری سیلی بر چهره کریه دشمن نواخت و غم شهادت عزیزانمان را با درس به دشمن تسلی داد و دشمن را پشیمان کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به عزت امروز کشور به عنوان دستاورد انقلاب، تصریح کرد: ایرانی که نمی‌توانست کمترین نیاز خود را تأمین کند، امروز عزتی یافته است که بر صورت استکبار جهانی سیلی می‌زند و همزمان همه شئون انسانی را در اوج قدرت و بی‌باکی رعایت می‌کند و مراکز جمعیتی را هدف قرار نمی‌دهد.

حسین‌نژاد ادامه داد: با اقدامات ایران اسلامی، ابرقدرتی آمریکا دیگر مفهومی ندارد و شکوه و عظمت امروز ما از وجود رهبر دینی و سربازان شجاع او است.

کد خبر 745400

دیگر خبرها

  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • (عکس) تصویری از حضور فرزند رهبر انقلاب در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله شیخ حبیب الله احمدی
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • سیلی ایران به اسرائیل یک عید بود
  • تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی در حرم مطهر رضوی
  • تشییع پیکر پاک ستواندوم شهیدحمید سلطانی نژاد در هامون
  • پیکر پدر شهید در بروجن به خاک سپرده شد
  • تشییع پیکر پدر شهید در بروجن