Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان گلستان از وجود 100 پروژه ورزشی نیمه تمام در این استان خبر داد و گفت: تکمیل این طرح ها در قالب ماده 27 با مشارکت بخش خصوصی انجام و امتیاز بهره برداری از آن به این بخش واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم برزمینی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه سرپریست جدید و قدیم اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، افزود: در صورت مشارکت بخش خصوصی برای اتمام این طرح ها، پس از تکمیل به مدت 15 تا 20 سال در اختیار این بخش برای بهره برداری قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: علاوه بر پروژه های نمیه تمام فعلی که باید با مشارکت بخش خصوصی تکمیل و به بهره برداری برسد، 40 طرح ورزشی نیمه تمام دیگر نیز از محل اعتبارات دولتی تا پایان امسال تکمیل می شود.
برزمینی گفت: تاکنون دو طرح در مینودشت به بهره برداری رسیده و 38 طرح باقی مانده نیز تا پایان امسال به مرور به بهره برداری رسیده و در اختیار ادارات ورزش و جوانان قرار می گیرد.
وی با اشاره به کمبود اعتبارات دولتی برای کمک به هیات های ورزشی، تصریح کرد: برای رفع این کمبودها سالن ها و مکان های ورزشی استان به صورت اجاره در اختیار هیات های ورزشی یا بخش خصوصی قرار می گیرد.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: هم اکنون 210 مکان ورزشی دراین استان وجود دارد که به صورت اجاره در اختیار هیات های ورزشی و بخش خصوصی قرار دارد و 85 درصد درآمدها از این بخش به شهرستان ها داده می شود.
برزمینی به ظرفیت های ورزشی گنبدکاووس و 11 طرح ورزشی نیمه تمام در این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: توجه ویژه به رشته های مختلف ورزشی، ورزش قهرمانی، حوزه ورزش بانوان و تکمیل طرح های ورزشی از نیازهای گنبدکاووس است.
به گزارش ایرنا، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش های رییس قبلی ورزش و جوانان این شهرستان، گفت: ظرفیت های حوزه ورزش گنبدکاووس بسیار بالا و نیازمند توجه ویژه مسئولان است.
فرهاد شیبک افزود: رییس قبلی ورزش و جوانان با اقدامات بسیار ارزنده ای که درمدت کوتاه مسئولیت خود در این حوزه انجام داد، منشا برکات خوبی شد که قابل تقدیر است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم با قدردانی از تلاش های محمدعلی رحیمیان سرپرست قبلی رییس ورزش و جوانان گنبدکاووس، 'حجت الله یوسفی' به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.
سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس نیز در این جلسه از ورزش این شهرستان به عنوان نگینی درخشان نام برد و ابراز امیدواری کرد تا درسایه همدلی و همراهی کارکنان و هیات های ورزشی، موفقیت های ورزش گنبدکاووس بیش از پیش ادامه یابد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پروژه هاي نيمه تمام بخش خصوصي گنبدكاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود

ایسنا/البرز مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از پیگیری واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی و همچنین ایجاد پایگاه میراث ملی این کارونسرا در سال ۱۴۰۳خبر داد.

به گزارش ایسنا، رحیم خاکی روز شنبه هشتم اردیبهشت اظهار کرد: کاروانسرای ینگی امام یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان البرز است که سال گذشته همراه با ۵۳ کاروانسرای دیگر در پرونده کاروانسرا های ایرانی به ثبت جهانی رسید.

 
به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اینکه شرایط بنای کاروانسرا اکنون به گونه‌ای است که به مرمت نیاز دارد و باید هر چه سریعتر برای این موضوع اقدام شود.
 
او با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ الی ۲۰۰ میلیارد تومان برای مرمت کامل این بنا نیاز است، گفت: اعتبارات ناچیری هر ساله برای مرمت بخش هایی از این بنا در نظر گرفته می شود که جوابگوی نیاز مرمتی آن نیست، بنابراین اولویت واگذاری این بنا به بخش خصوصی است تا یکبار به صورت کامل مرمت بنا صورت گیرد.
 
به گفته او کاروانسرای ینگی امام  از لحاظ موقعیت قرارگیری و دسترسی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبدیل به اقامتگاه و یا گذر فرهنگی به عنوان محلی برای برگزاری رویدادها، نمایشگاه‌ها و بازارچه صنایع دستی و فرهنگی است که در راستای حمایت از تولید ملی نیز قرار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی