Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@19:09:31 GMT

واکاوي مسائل فوتبال در راديو ايران

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۷۷۶۷۶

واکاوي مسائل فوتبال در راديو ايران

خبرگزاري آريا - راديو ايران در برنامه ورزشي «وقت اضافه» از آخرين رويدهاي فوتبال صحبت مي کند.
به گزارش خبرگزاري آريا از شبکه راديويي ايران، محمد کياني تهيه کننده برنامه وقت اضافه درباره نقش رسانه هاي ورزشي گفت:نقش رسانه ها در بخش هاي مختلف بسيار موثر است. رسانه ها قدرت اين را دارند که در تعيين خط فکري مردم کمک و فرهنگسازي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنياي ورزش هم از اين قاعده مستثني نيست و ارتباط بسيار تنگاتنگي بين ورزش و رسانه وجود دارد.
تهيه کننده «وقت اضافه» افزود:در برنامه سازي ورزشي قرار نيست که رسانه هميشه بهترين وجه ورزش را به تصوير بکشد. قطعا بايد در برنامه سازي راديويي و تلويزيوني حوزه ي ورزش به مشکلات و کاستي هاي ورزش بپردازيم و از مسولان و ورشکاران مطالبه داشته باشيم. نحوه پرداخت به مسائل و اينکه چه ظرافت و هنري به خرج داده مي شود؛ شرط اصلي اين کار است.
وي اضافه کرد: مديران ورزشي کشور اگر بپذيرند که اگر نقدي مطرح مي شود؛ در جهت پيشرفت و حرکت رو به جلو است؛ قطعا مطالبي که از مشکلات و کمبودها گفته مي شود مي تواند کمک سازنده اي به اصلاح امور و پيشرفت ورزش کشور داشته باشد. در اين رابطه بايد فرهنگ سازي شود. مديران هم نبايد با منتقدان طوري رفتار کنند که هيچ انعکاس منفي در رسانه ها بوجود نيايد. بعلاوه آستانه تحمل مديران بايد بالا رود.
«وقت اضافه» جمعه ها ساعت 16 تا 19 با گويندگي حسين معتمد هاشمي و کارشناسي چيا فوادي از آنتن راديو ايران پخش مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود