Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری اصفهان روز یکشنبه به نقل از ' محسن مهرعلیزاده ' اضافه کرد: آبیاری قطره ای و کشت محصولاتی که به آب کم نیاز دارند، تنها راه برون رفت از معضل خشکسالی است.
وی که در شورای اداری شهرستان برخوار سخن می گفت با اشاره به تسهیلات دولت در خصوص اشتغال پایدار کشاورزان در این شهرستان اظهارکرد: این تسهیلات در شرایطی که دولت با کمبود اعتبارات مواجه می باشد در نظر گرفته شده و نیمی از این اعتبارات توسط دولت در بانک ها سپرده گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اصفهان افزود: بنابراین مدیران باید برای دریافت این تسهیلات و اختصاص آن به مردم، پیگیری لازم را انجام دهند.
وی با تاکید بر اینکه فرماندار شهرستان برخوار باید در راستای استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی اقدام کند، گفت: طرح های عمرانی و فرهنگی این شهرستان باید به بخش خصوصی واگذار شود.
مهرعلیزاده با بیان اینکه بزودی عملیات احداث سه باب مدرسه جدید در برخوار شروع می‌ شود، اضافه کرد: اتوبوس ‌های شهری با مشارکت بخش خصوصی در اختیار شهرداری ‌های شهرهای این شهرستان قرار خواهد گرفت.
وی با تأکید بر اینکه باید شغل ‌های جدیدی متناسب با کم‌ آبی در شهرستان برخوار تعریف شود، ادامه داد : طرحی در استان اصفهان تهیه شده که با اختصاص 2.8 میلیارد تومان تسهیلات بانکی با کارمزد چهار درصد، 63 هزار شغل جدید در مناطق مختلف این استان ایجاد خواهد شد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه همه مسئولان موظف به حمایت از سرمایه ‌گذاران بخش خصوصی هستند، تصریح کرد: احداث منطقه صنعتی برخوار باید با سرعت توسط مسئولان ذیربط و نماینده مردم شاهین ‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی پیگیری و به نتیجه نهایی برسد.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به توطئه های دشمنان برای ایجاد نارضایتی و ناامنی در کشور افزود: دشمن از هر فرصتی برای اینجاد نا امنی در کشور استفاده می کند و رمز موفقیت در این زمان حفظ وحدت در تمامی سطوح است.
مهرعلیزاده با اشاره به اینکه در تلاطم بازار سکه طلا، سرنخ هایی از رد پای 23 نفر از برهم‌ زنندگان اقتصاد کشور که از جانب دشمنان حمایت می ‌شدند، به دست آمده است، افزود: تنها یکی از دستگیرشدگان، یک میلیون و 500 هزار سکه طلا خریداری کرده بود.
مهرعلیزاده یادآور شد: عربستان سعودی 78 میلیارد دلار به 9 شرکت غربی-صهیونیستی پرداخت کرده تا ایران را در بخش‌های اقتصادی، حقوق بشر، دفاعی و نا امنی ‌های مرزی تحت فشار قرار دهد.
استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: تحریم های امریکا و عدم وابستگی به درآمد نفت باعث توجه به تولید داخل و قابلیت ها و ظرفیت های داخلی خواهد شد.
معاون امنیتی اجتماعی و سیاسی استانداری اصفهان نیز در این جلسه از ساماندهی اتباع غیر مجاز و بدون مجوز کار در شهرستان برخوار خبر داد و افزود: طی 6 ماه 30 درصد جمعیت مهاجران افغانستانی در این شهرستان ساماندهی خواهند شد.
' حمیدرضا طباطبایی ' یادآور شد: برخی از واحدهای تولیدی در برخوار نگران آن هستند که تولید محصولاتشان با خروج کارگران خارجی کاهش یابد.
' علی مقدس‌ زاده ' معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز بر مشارکت حداکثری از توان بخش خصوصی در واگذاری و تکمیل طرح‌ های نیمه ‌تمام عمرانی تأکید کرد و افزود: واگذاری طرح ‌های نیمه ‌تمام به بخش خصوصی باید بگونه ‌ای باشد که اصل سرمایه‌گذاری و سود سرمایه‌گذاران حفظ شود.
شهرستان برخوار با 120 هزار نفر جمعیت در 10 کیلو متری شمال اصفهان قرار دارد.
6020 / 2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اتوبوس اجتماعی و سیاسی استفاده از ظرفیت درآمد نفت جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرهونی پنج شنبه شب در مراسم یادواره شهید حسن محمد زاده در شهر خورموج اظهار داشت: اگر می‌خواهید نزد خدا محبوب شوید در مسیر شهدا حرکت کنید و اگر در این مسیر حرکت کردید خدا شما را نزد مردم عزیز می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی با بیان اینکه شهدا فردای قیامت می‌توانند آبرو داری و شفاعت کنند، افزود: یاد شهید کردن تنها لازم نیست باید راه آنها نیز ادامه دهیم.

حجت الاسلام مرهونی بیان کرد: شهدا زنده هستند و زندگی ما را می‌بینند هر گاه حال دلمان خراب است چون از شهدا فاصله گرفتیم.

وی ادامه داد: الگوی دختران ما باید مادران شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی تصریح کرد: شهدا مایه عزت و افتخار ما هستند شهدا اعمال ما را می‌بینند و کاری نکنیم شرمنده شهدا باشیم.

کد خبر 6088808

دیگر خبرها

  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • اجرای بیش از ۲۰ طرح آبخیزداری در استان اصفهان
  • اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب
  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان