Web Analytics Made Easy - Statcounter

پکن- ایرنا- شبکه خبری 'آسیا تایمز' اعلام کرد شرکت نفت 'ساینوپک' چین از معروفترین شرکت های نفتی دنیا و قاره آسیا، به دلیل نیاز مبرم به نفت و همچنین ترس از اعمال تعرفه بر روی واردات نفت از آمریکا توسط پکن در چارچوب جنگ تجاری چین و آمریکا، به خرید نفت از ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا، آسیا تایمز امروز یکشنبه در گزارشی اعلام کرد با توجه به اینکه آمریکا تعرفه ای به ارزش 25 درصد روی 34 میلیارد دلار از کالاهای چینی در نظر گرفته است و قصد دارد بر روی 200 میلیارد دلار دیگر هم تعرفه اعمال کند، ساینوپک با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد همین موضوع باعث شده است تا این شرکت خریدهای نفتی از ایران را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از مسئولان اجرایی ساینوپک به این شبکه خبری گفته است تحریم های آمریکا هیچ ربطی به این شرکت ندارد و همچنان خریدهای خود از تهران را ادامه می دهد.
شبکه خبری آسیا تایمز بدون اشاره به نام این مسئول شرکت ساینوپک به نقل از وی افزود ساینوپک تعرفه های آمریکا علیه چین را در نظر گرفته است و بر این باور است که تحریم ها نمی تواند مانع خرید و واردات نفت از ایران شود.
این مسئول اجرایی ساینوپک گفته است وقتی جنگ تعرفه ها بالا بگیرد ساینوپک و شرکت های نفتی چین دیگر نمی توانند از آمریکا نفت بخرند به همین دلیل به بازار نفت ایران نیاز دارند.
این گزارش ادامه می دهد که تقاضای نفت برای چین هر روز بیشتر می شود زیرا این کشور شمار پالایشگاه هایش در سراسر کشور را افزایش داده است و باید به آنها نفت تزریق کند.
این گزارش از جمله به پالایشگاه های جدید 'هانگ لی پیچام' و 'جه جیانگ رونگشون' در شهرهای دالیان و جوشان در شمال شرق و شرق چین اشاره کرده است که هر کدام ظرفیت پالایشی 400 هزار بشکه نفت در روز را دارند.
شرکت های نفتی 'سی ان پی سی' و 'ساینوپک' همچنین در سه ماهه پایانی سال جاری میلادی با ساخت پالایشگاه هایی در مناطق 'خوابای' و 'جانگ جیانگ' به ترتیب ظرفیت 100 هزار و 200 بشکه نفت در روز را به میزان پالایش نفت خود اضافه می کنند.
آمارها نشان می دهد ایران در سال 2017 روزانه حدود 630 هزار بشکه نفت به چین صادر کرده است و در چهار ماهه اول 2018 نیز تقریبا سطح فروش نفت ایران به چین در همان سطح باقی مانده است.
آساق**231**1904**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد چين ايران نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا

به گزارش "ورزش سه"،  با اعلام باشگاه شهداب یزد و پس از مذاکرات انجام شده با تایید مدیریت باشگاه؛ علی عثمان فریاد دریافت کننده قدرتی تیم ملی پاکستان که فصل گذشته در تیم والیبال هورسان رامسر در لیگ برتر والیبال ایران توپ می زد به این تیم پیوست.

بر اساس آمار و ارقام او تاثیرگذار ترین بازیکن دور گروهی رقابت های فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران بود؛ این بازیکن با عقد قراردادی رسمی و یکساله به عضویت تیم والیبال شهداب یزد درآمد تا هم در رقابت های جام باشگاه‌های آسیا آینده و هم در لیگ برتر سال آینده تیم والیبال شهداب یزد را همراهی کند.

گوشه ای از سوابق و افتخارات عثمان فریاد دریافت کننده قدرتی جدید تیم والیبال شهداب یزد:


از سال 2016 در رده های مختلف در تیم های ملی پاکستان حضور دارد
قهرمان مسابقات آسیای میانه در سال 2022 با تیم ملی پاکستان
مقام پنجم بازی های آسیایی 2023
مقام هفتم مسابقات قهرمانی آسیا
بهترین دریافت کننده و اسپکر در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی 2022
بهترین دریافت کننده مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2019

دیگر خبرها

  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاه‌های ایران
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاههای ایران
  • پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • دانشگاه تبریز در رتبه‌بندی آسیایی تایمز در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد