Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم زراعت در آیین رونمایی و آغاز جشنواره عکس خوشه(گندم و نان، از مزرعه تا سفره) اظهار داشت: ۹۰ هزار نانوایی سنتی در کشور داریم که ۹۰ درصد نان مورد نیاز داخل را تامین می کنند.

وی ضمن انتقاد از سیاست های دولت درحوزه قیمت نان، افزود: بعد از گذشت ۴ سال، هنوز قیمت نان لواش ۲۱۰ تومان است که با این قیمت، نانواها انگیزه ای برای تولید نان باکیفیت ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی کشور با بیان اینکه نانواها با این شرایط نمی توانند ادامه دهند، گفت: شرایط به گونه ای است که افراد غیرمتخصص با ثبت نام در سامانه مجوز می گیرند و مشغول به کار نانوایی می شوند؛ در حالی که ۳۰ هزار نانوایی اضافه در کشور داریم.

زراعت کار ادامه داد: متولی نان باید مشخص باشد؛ این در حالی است که ما نمی دانیم متولی این حوزه کیست؟ به وزارت جهاد که مراجعه می کنیم، می گویند به حوزه کاری ما مربوط نمی شود و وقتی به وزارت صنعت مراجعه می کنیم، آنان نیز همین صحبت را تکرار می کنند.

کد خبر 4347423

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت نان گندم نانوایان نانوایی بانک مرکزی ایران قیمت نفت تحریم اقتصادی ایران ایالات متحده آمریکا گمرک مصرف برق جنگ تجاری اوپک صرفه جویی در مصرف برق بازار ارز تعرفه واردات گمرک تولید نفت نیروگاه برق صادرات نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نانی که در ترکیه می خرید، به این شکل در نانوایی تهیه می شود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرادید

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • (ویدیو) نانی که در ترکیه می خرید، به این شکل در نانوایی تهیه می شود
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است
  • خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است