Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مهرداد غضنفری ،معاون استاندار قم،در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با حمایت از برگزاری گردهمایی بزرگ حامیان آب در قم، آن را اقدام بسیار خوب توصیف کرد و گفت: همه دستگاه‌های استان باید همکاری لازم را برای برگزاری این رخداد بزرگ فرهنگی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اینکه به مدیر روابط عمومی استانداری مأموریت هماهنگی دستگاه‌ها را برای برگزاری باشکوه این گردهمایی داد، از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب نیز خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم زمینه‌سازی برگزاری هر چه‌بهتر این برنامه را فراهم کند.

غضنفری با تاکید بر لزوم انجام اقدامات فرهنگی در خصوص اهمیت آب تاکید کرد: اگر این مسائل با فرهنگ جامعه گره بخورد قطعاً نتایج بهتری حاصل خواهد شد و همه اقشار جامعه از آن منتفع می‌شوند.

وی با بیان اینکه قم باید پایتخت فرهنگی کشور باشد،یادآورشد:امروز با توجه به شرایط حساس کشور در خصوص آب، یکی از اقتضائات پرداختن به این مسئله در ابعاد مختلف است که یکی از آن‌ها گردهمایی حامیان آب است.

وی با بیان اینکه از تمام امکانات دستگاه‌ها به ویژه شهرداری باید در خصوص برگزاری این گردهمایی استفاده شود، یک بار دیگر از تمام دستگاه‌های استان خواست تا شرکت آب و فاضلاب را در برگزاری هر چه‌بهتر این گردهمایی همراهی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم با اشاره به آثار مثبت برگزاری این گردهمایی در قم عنوان کرد: باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که این برنامه به عنوان یک الگو برای سایر استان‌های کشور تبدیل شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز با اشاره به توجه ویژه این شرکت به مسائل فرهنگی در کنار اقدامات فنی و مهندسی بیان کرد: ما معتقدیم اگر فرهنگ استفاده از آب در جامعه اصلاح شود بسیاری از مشکلات و چالش‌هایی که در این زمینه وجود دارد برطرف خواهد شد.

دکتر صادق پور، آموزش به دانش آموزان را یکی از برنامه‌های اصلی شرکت آب و فاضلاب برای نهادینه کردن فرهنگ استفاده درست از آب در جامعه ذکر کرد و تصریح کرد: با آموزش‌های مؤثر در مدارس، می‌توانیم نسلی را تربیت کنیم که در آینده قدر آب را بیشتر می‌دانند و صرفه‌جویی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار ‌دهند.

وی برگزاری گردهمایی حامیان آب را نیز در این راستا دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق، حمایت استانداری و مشارکت سایر دستگاه‌های استان، یک برنامه در شأن و جایگاه استان مقدس قم برگزار کنیم.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم نیز با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده با سایر دستگاه‌های استان برای برگزاری گردهمایی حامیان آب ابراز کرد: با همفکری صورت گرفته با نمایندگان دستگاه‌های مرتبط زمان این گردهمایی 12 مردادماه در سالن شهید حیدریان تعیین شد.

سیدرضا طباطبایی پخش زنده تلویزیونی، تنوع در برنامه‌های گردهمایی، آماده‌سازی ورزشگاه حیدریان، طراحی پوستر برنامه و تبلیغات محیطی در سطح شهر را از جمله برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری هر چه‌بهتر این گردهمایی ذکر کرد.

انتهای پیام/ح

لزوم مشارکت همه دستگاه‌ها در برگزاری گردهمایی بزرگ حامیان آب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرویس اقتصادی بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدانور رشیدی عصر یکشنبه در نشست مدیران و معاونین شهرداری سنندج با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با تبریک نهم اردیبهشت اظهار کرد: حوزه کاری در شهرداری‌ها به دلیل محدودیت‌های مالی و گستره انتظارات مردم بسیار سخت است اما برنامه‌های شهرداری در سال‌جاری بر سه مبنای کارهای، کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت تعریف می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های یاد شده زمینه خدمت‌رسانی بیشتر به شهر و شهروندان را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: برخی اقدامات شهرداری در راستای ایجاد زیرساخت‌ها مانند اجرای ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری در راستای هوشمندسازی شهر، هدایت آب‌های سطحی، احداث سوله برای ساماندهی بازیافت و سگ‌های بلاصاحب و غیره انجام شده که شاید برای مردم مشهود نباشد، اما اینها اقدامات زیرساختی هستند که در آینده نتایج آن به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است، افزود: همگام‌سازی و به روز رسانی اقدامات در شهرداری الکترونیک جزو اولویت ما بود که استارت آن زده شد و در حال حاضر ۱۰۰ درصد جلو رفته و قطعاً تحقق شهرداری الکترونیک گام بلندی در شفاف‌سازی، کاهش فساد اداری و غیره خواهد بود.

رشیدی گفت: با تلاش تمام مجموعه مدیریت شهری و همراهی شوراها شاخص‌های خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف از جمله آسفالت، سرانه فضای سبز، شهرداری هوشمند، برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی، ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و غیره ارتقا پیدا کرده و می‌توانیم با سند کاملاً ارائه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی وانت‌های میوه فروش را در سال ۱۴۰۱ در سطح قابل قبول اجرا کردیم و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۵ اردیبهشت ماه جاری ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر اجرا خواهد شد.

به گفته وی، در این راستا ۵ نقطه‌ای که در راستای استقرار وانت‌های میوه فروش قبلاً در نظر گرفته شده بود به ۱۰ نقطه افزایش یافته است و امیدواریم شاهد اجرای قابل قبول این طرح در سنندج باشیم.

شهردار سنندج با تاکید براینکه برنامه ریزی‌های خوبی هم برای ساماندهی دست فروشان صورت گرفته است، عنوان کرد: تمام توان خود را در راستای اجرای کامل ساماندهی دستفروشان انجام خواهیم داد و در این راستا نیازمند همراهی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف است.

شهردار سنندج اجرای پارک‌های ۳۶ هکتاری پیرچنار، ۲۰ هکتاری نیشتمان و سه هکتاری نایسر و۲۰ پارک درون محلی را از اقدامات مدیریت شهری برای افزایش سرانه فضای سبز در سال‌جاری برشمرد و گفت: در راستا رفع مشکلات ترافیکی، تقاطع غیر همسطح محمدی، بلوار ۲۴ متری توس نوذر امسال اجرا می‌شود.

کلنگ‌زنی دو پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی هسته مرکزی شهر و چندین پروژه عمرانی از برنامه‌های امسال شهرداری است که توسط رشیدی در این نشست مطرح شد.

کد خبر 6091391

دیگر خبرها

  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان