Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسا می‌داند که دی یونگ آینده درخشانی دارد و به همین خاطر قصد ندارد به هیچ عنوان دست از تلاش برای خرید او بردارد.

طرفداری - بارسلونا قصد دارد هر طور شده، خیالش را از بابت جذب فرنکی دی یونگ راحت کند. حداقل برای فصل بعد.

به گزارش mundodeportivo، داستان علاقه بارسا به دی یونگ، هافبک 21 ساله آژاکس بر کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع این علاقه به چند ماه پیش برمی‌گردد که استعدادیابان باشگاه گزارش‌های بسیار خوبی از عملکرد این بازیکن ارسال کردند. رابرت فرناندز خیلی زود دست به کار شد و تماس‌هایی با نزدیکان دی یونگ برقرار کرد. نتیجه این شد که بارسا پی برد خواست بازیکن را با خود دارد و کافی است آژاکس را راضی کند.

پیشتر گفته شد که هلندی‌ها به شدت در مقابل فروش دی یونگ مقاومت می‌کنند. چندین بار بارسا از طرق مختلف با مارک اورمارس تماس گرفت تا خواستار رضایت دادن به فروش دی یونگ شود. آخرین بار اریک آبیدال بود که از هافبک سابق باشگاه چنین درخواستی کرد اما پاسخ صریح و رک بود: آژاکس برنامه‌ای برای فروش دی یونگ ندارد. اما بارسا همچنان بر این خرید اصرار دارد.

هیئت مدیره تصویب کرده که پس از تعیین تکلیف قضیه آدرین رابیو، بار دیگر به صورت جدی برای خرید فرنکی دی یونگ اقدام شود. طی هفته‌های آتی. فعلا تمرکز باشگاه روی خرید رابیوست اما همزمان برنامه‌ها برای خرید دی یونگ هم پیش می‌رود. بارسا که می‌داند آژاکس همچنان روی دی یونگ برچسب فروش نیست زده، قصد دارد حداقل خرید این بازیکن آینده دار برای فصل آینده را قطعی کند. مانند اتفاقی که برای آرتور ملو رخ داد. 

طبق گفته نزدیکان دی یونگ، آژاکس احتمالا با پیشنهادی 50 میلیون یورویی موافقت خواهد کرد. دلیل این همه اصرار بارسا هم مشخص است: دی یونگ یکی از معدود بازیکنانی است که تقریبا همه گزارش‌های استعدادیابان باشگاه از او، مثبت بوده و خرید چنین بازیکنی تقریبا احتمال اشتباه بودنش صفر است. آخرین بار اومتیتی چنین شرایطی داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۸۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم

دی یونگ که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود، بار دیگر دچار یک آسیب دیدگی جدی شد

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

یکی از اتفاقات مهم این جدال، مصدومیت فرنکی دی یونگ در دقایق پایانی نیمه اول و خروج او از زمین بود. هافبک هلندی در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه پس از برخورد با فدریکو والورده نقش بر زمین شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس

برخی رسانه‌ها مدعی شدند آسیب دیدگی دی یونگ جدی است و فصل برای او به پایان رسیده، برخی دیگر نیز از دوری یک ماهه این بازیکن از میادین خبر دادند.

کاسه صبر بارسلونا لبریز شد

به گزارش متئو مورتو، هرچند نوع و شدت آسیب‌دیدگی دی یونگ هنوز مشخص نشده، اما بارسلونا از مصدومیت‌های پرتعداد این بازیکن خسته شده است و به فروش او در تابستان آتی فکر می‌کند. دی یونگ در حالی مقابل رئال مادرید مصدوم شد که به تازگی از یک آسیب دیدگی بلندمدت بازگشته بود. این بازیکن در فصول گذشته نیز بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت‌های مختلف از دست داده بود.

مورتو همچنین گزارش داد بارسلونا آماده‌است تا با دریافت ۷۰ میلیون یورو، دی یونگ را به فروش برساند. گفتنی است این هافبک ۲۶ ساله تا ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد و ترانسفرمارکت نیز ارزش او را ۷۰ میلیون یورو تخمین زده است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • حرکت زیبای هواداران رئال مادرید؛ تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم در برنابئو / عکس