Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مجمع عمومي عادي سالانه بانک قرض الحسنه مهر ايران با حضور نمايندگان صاحبان سهام، مديرعامل، اعضاي هيات مديره و نمايندگان بانک مرکزي و وزارت امور اقتصادي و دارايي در محل سالن جلسات اين بانک برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، برگزاري مجمع عادي سالانه بانک با حضور نمايندگان صاحبان سهام بر اساس دستور جلسه و با قرائت کلام ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مجيد رسميت يافت.
پس از قرائت گزارش هيات مديره و استماع گزارش حسابرس و بازرس قانوني در مورد صورتهاي مالي سال منتهي به تاريخ 29/ 12/ 96، در خصوص محورهاي مطرح شده تبادل نظر صورت گرفت و صورت هاي مالي سال 1396به تاييد مجمع رسيد.
استماع گزارش هيات مديره و ارائه گزارش حسابرس و بازرس قانوني در مورد صورتهاي مالي سال منتهي به تاريخ 29اسفند 96، بررسي و تصويب صورت هاي مالي، تصميم گيري در زمينه تقسيم سود، انتخاب روزنامه هاي کثير الانتشار، انتخاب حسابرس و بازرس قانوني بانک براي سال مالي جاري و تعيين حق الزحمه آنها از جمله محورهايي است که در مجمع عمومي عادي بانک قرض الحسنه مهر ايران به تصويب اعضاء رسيد.
شايان ذکر است، علاوه بر حضور رييس و اعضاي هيات مديره بانک و نمايندگان بانک هاي سهامدار در اين جلسه، برات کريمي نماينده بانک ملي ايران به عنوان رييس هيات، داوديان نماينده بانک سپه و محمدعلي دهقان؛ دهنوي نماينده بانک مسکن به عنوان ناظر و همچنين مرتضي اکبري مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران نيز به عنوان منشي در جلسه مجمع حضور داشتند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد

جام جم آنلاین اصفهان؛ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین تعداد وام پرداختی در سال ۱۴۰۲ را به خود اختصاص داد.

این بانک در سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۸۵۰هزار فقره وام پرداخت کرده است. وام‌های پرداختی بانک در سال ۱۴۰۱ نیز بیش از ۳ میلیون فقره بوده است.

برای دومین سال پیاپی است که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موفق می‌شود بیشترین تعداد وام‌های پرداختی در سطح شبکه بانکی کشور را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است مبلغ وام‌های پرداختی بانک نیز با رشد ۸۸درصدی در سال گذشته به مبلغ ۲۱۴ همت رسیده است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • عدد ۶ برای پرسپولیس مقدس است/ از پتانسیل بانک ها استفاده می کنیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید