Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا؛ دریافت شماره «شبا» بانکی مشمولان جهت واریز سود سال مالی ۱۳۹۵ شرکت های سرمایه پذیر به حساب مشمولان در حالی از ۳۰ فروردین ماه سال ۹۶ تا کنون از طریق سامانه سهام عدالت در حال اجرا بوده که از یکم تیرماه سالجاری، سامانه سهام عدالت در بخش مربوط به دریافت شماره «شبا» مشمولان برای بروزرسانی و همچنین بررسی در خصوص نحوه ادامه دریافت شماره «شبا» از مشمولان سهام عدالت از دسترس خارج و امکان ثبت شماره «شبا» بانکی جدید در این سامانه فراهم نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس با توجه به درخواست‌های مکرر مشمولان سهام عدالت، این امکان از امروز «۲۴ تیرماه» تا روز دوشنبه «۱۵ مردادماه» برای مدتی محدود فراهم شده است تا مشمولان اقدام به ثبت شماره «شبا» حساب بانکی خود در سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir کنند.

نکته قابل تاکید این که پس از این مدت دوباره امکان ثبت شماره «شبا» در سامانه سهام عدالت غیرفعال خواهد شد.

بنا به این گزارش، سازمان خصوصی سازی به مشمولان سهام عدالت که تا کنون اقدام به ثبت شماره «شبا» بانکی خود ننموده‌اند اعلام می دارد که از این فرصت ایجاد شده زمانی «۲۴ تیرماه لغایت ۱۵ مردادماه امسال» در جهت ثبت و وارد نمودن شماره «شبا» بانکی خود اقدام کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان خصوصی سازی سرمایه سهام عدالت شماره شبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری

خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.

به گزارش ایسنا، خبری با عنوان فعال شدن دهک ریاست جمهوری در فضای مجازی دقایقی است که به نقل از این خبرگزاری منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است، اما این خبر واقعیت نداشته و جعلی است و ایسنا نیز چنین خبری را منتشر نکرده است.

مردم از باز کردن این لینک خودداری کنند.

این برای چند بار است که سودجویان و کلاهبرداران با سوء استفاده از نام و اعتبار خبرگزاری دانشجویان ایران ـ ایسنا ـ به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند