Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@19:33:14 GMT

تتلو در راه لس‌آنجلس؟

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۷۸۸۸۱

تتلو در راه لس‌آنجلس؟

گمانه‌زنی‌ها درباره مهاجرت خواننده پرحاشیه شدت گرفت.

روزنامه شهروند نوشت: «در هیجان ماجرای پردردسر اعترافات تلویزیونی مائده هژبری وقتی امیر تتلو در صفحه اینستاگرامش عکسی از خودش کنار این دختر ١٧ ساله حاشیه‌ساز را منتشر کرد، معلوم بود هیاهوی این اتفاق کمتر از آن شاخ شکستن اول نخواهد بود. به‌ هر حال یک طرف قضیه جدید امیر تتلویی بود که چه در انتخابات ریاست‌جمهوری و چه در موارد حساسیت‌برانگیزی چون زنان و حجاب نشان داده بود زیستن در متن جنجال را حتی بیشتر از خوشنامی دوست دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین سوءاستفاده از ماجرای مائده طبیعی به نظر می‌رسید...

ماجراهای تتلو - قسمت هزارم

فارغ از این‌ که در این قضیه حق با که بود اما نکته مهم در این مورد گمانه‌زنی‌هایی بود که نوشته مجازی تتلو ایجاد کرد. او که در اینستاگرامش مثل همیشه خط و نشان کشیده وعده داده بود که در کنسرت ٢٠هزار نفری ترکیه مائده نوجوان هم روی صحنه هنرنمایی کند. یک سوءاستفاده حیرت‌انگیز؛ که حتی اگر هم این اتفاق رخ دهد، باز هم با توجه به حواشی روزهای اخیر و پرونده دخترک گفتنش عاقلانه نبود. با این‌ که برخی از این تک‌ جمله مربوط به هنرنمایی مائده به‌ عنوان چراغ سبز تتلو به مهاجرت یاد کرده‌اند و آن را پیام این خواننده پرهوادار نامیده‌اند.

تتلو پر؟

اما وعده کنسرت ٢٠‌هزار نفری و رقصی چنان در میانه میدانش، شایعات فراوانی ایجاد کرد. چنان کنسرتی یعنی که تتلو تصمیمش را گرفته و می‌خواهد فعالیتش را خارج از کشور ادامه دهد. چیزی در مایه‌های داستان رفیق گرمابه و گلستان تتلو، حسین تهی که او نیز راهی مشابه رفت. عده‌ای دیگر هم پای ارشاد را وسط کشیدند و عنوان کردند خواننده‌ای با چنین سابقه‌ای چرا باید مجوز کنسرت خارج از کشور دریافت کند. یکی از مسئولان دفتر موسیقی ارشاد که نمی‌خواست نامش بیاید، می‌گوید: درست است که خوانندگان رسمی برای کنسرت‌های خارج به ارشاد اطلاع می‌دهند اما تتلو چون مجوز خوانندگی ندارد، حتی در این حد هم مقید نیست. او از نظر ارشاد خواننده نیست و در حال حاضر هم سفر و کنسرت هر چند هزار نفره‌ ایشان ربطی به ارشاد ندارد.

سامان احتشامی می‌گوید: هنرمندان تمایل دارند در خارج از کشور کنسرت بدهند و دلیلش هم این است که در خارج از کشور محدودیتی برای اجرای صحنه‌ای وجود ندارد ولی این‌جا محدودیت‌های زیادی وجود دارد.

محمد معتمدی نیز کنسرت خارج از کشور را ترجیح می‌دهد: فقط کافی است چمدانت را ببندی و سوار هواپیما شوی تا کنسرت را برگزار کنی. من شخصا دوست دارم در داخل هم اجرا زیاد داشته باشم ولی مشکلات سر راه زیاد است. برای گرفتن سالن و... وقت و انرژی زیادی لازم است.

کنسرت آزاد

با این تفاصیل یعنی امیر تتلو یا هر خواننده دیگری آزاد است هر کنسرتی را هر جای دنیا برگزار کند؟ مقام نامبرده پاسخ می‌دهد: خواننده‌های رسمی نه. آنها ملزم به رعایت قواعدی هستند اما موردی چون تتلو؛ رفتارش روی صحنه قطعا اگر مورد امنیتی و قضائی نداشته باشد، در نهایت در آن روزی که درخواست مجوز داد، ارزیابی خواهد شد و این می‌تواند به‌ عنوان پوئن مثبت یا منفی به کارش بیاید.

رویای تتلو

آیا واقعا امیر تتلو دارد از ایران می‌رود؟ آیا او نیز لس‌آنجلسی خواهد شد؟ آیا امیر تتلو به رویای کنسرت ٢٠هزارنفره روی استیج خواهد رسید؟ این رویا مستلزم مهاجرت است و آیا امیر تتلو پیه مهاجرت را به تنش خواهد مالید؟ پاسخ این پرسش‌ها چند وقت دیگر مشخص خواهد شد. حالا باید منتظر ماند و دید تتلو در استانبول بلیت تهران را اوکی می‌کند یا بلیتی به مقصد لس‌آنجلس خواهد خرید؟»

منبع: فرارو

کلیدواژه: تتلو لس آنجلس ترکیه مائده هژبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران

به گزارش همشهری آنلاین، ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره حکم بدوی اعدام توماج صالحی اتهام افساد فی الارض در اظهاراتی مداخله جویانه گفت: «ما این گزارش های نگران کننده را دیده ایم. این نمونه دیگری از نقض وحشتناک و فراگیر حقوق بشر توسط حکومت ایران است.»

این مقام آمریکایی مدعی شد: ما بار دیگر استفاده حکومت ایران از حکم اعدام به عنوان ابزاری برای سرکوب حقوق بشر و آزادی های اساسی مردم را محکوم می کنیم. ما همچنان گزارش‌های مربوط به وضعیت توماج صالحی را از نزدیک دنبال می‌کنیم.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: ابزارهای مختلفی برای اعمال فشار بر حکومت ایران به منظور مقابله با «نقض جدی و فاحش حقوق بشر» وجود دارد.

دفتر نماینده ویژه آمریکا در امور ایران نیز عصر چهارشنبه به وقت محلی در حساب کاربری این دفتر در شبکه ایکس یا همان توئیتر سابق مدعی شد: «حکم اعدام توماج صالحی و حکم ۵ سال زندان برای سامان یاسین، خواننده رپ کرد ایرانی را قویا محکوم می‌کنیم. ما خواستار آزادی فوری آنها هستیم. اینها آخرین شواهد از آزار بیرحمانه حکومت علیه شهروندان خود و نشانه نادیده گرفتن حقوق بشر و هراس از مطالبات مردن ایران برای تغییرات دموکراتیک است».

بر اساس گزارش های رسانه ای، دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است که این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

براساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طول المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد. سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضایی است.

به گزارش دفتر ایرنا از اصفهان، روابط عمومی دادگستری استان اصفهان هشتم آبان ماه ۱۴۰۱ به نقل از سیدمحمد موسویان دادستان اصفهان اعلام کرد: "توماج صالحی" شب گذشته به‌ اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، همکاری با دولت‌های مُتخاصم و تشکیل گروه‌ غیرقانونی به‌ قصد برهم زدن امنیت کشور، با نیابت قضایی در یکی از استان‌های کشور دستگیر شد.

وی اضافه کرد: متهم در زمان حاضر با صدور قرار، تحت نظر شعبه بازپرسی دادگستری اصفهان قرار دارد. متهم در ایجاد اغتشاشات و دعوت و تشویق به آشوب‌های اخیر در استان اصفهان و در شهرستان شاهین‌شهر، نقش کلیدی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان نیز اعلام کرده بود: توماج صالحی به افساد فی‌الارض از طریق نشر اکاذیب به صورت گسترده به نحوی که موجب خسارات عمده گردیده است، فعالیت تبلیغی علیه نظام، تشکیل و اداره دسته‌جات غیر قانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور، همکاری با دولت متخاصم علیه جمهوری اسلامی و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از طریق فضای مجازی و تحریک و ترغیب افراد به اعمال خشونت آمیز متهم است.

کد خبر 847118 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه

دیگر خبرها

  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • جزئیات جدید درباره پرونده امیر تتلو؛ «س. ق» یا «پ. ص»؛ کدام بازیگر زن تتلو را گرفتار کرد؟!
  • «س.ق» یا «پ.ص» ؛ کدام بازیگر زن باعث اغفال امیر تتلو در ترکیه شد؟
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام