Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: شیوه نامه اجرایی تاکسی‌های اینترنتی هم اکنون در وزارت کشور در دست بررسی است و پس از تایید نهایی اجرایی می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان، هادی منوچهری در مورد نحوه فعالیت تاکسی‌های اینترنتی اظهار کرد: مدیریت اصلی حمل و نقل شهری که بخش مهم آن شهرداری است مخالفای با توسعه و استفاده از فن‌آوری ندارد، اما با شیوه اجرای آن به شکل فعلی مخالف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: فعالیت تاکسی‌های اینترنتی به یک معضل در سرتاسر کشور تبدیل شده است و ده‌ها هزار نفر  از رانندگان ناوگان تاکسیرانی در استان‌های مختلف کشور با این مشکل درگیر هستند، بنابراین باید با راهکارهای اساسی برای شیوه اجرایی تاکسی‌های اینترنتی تدوین و اعمال شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: شیوه نامه اجرایی تاکسی‌های اینترنتی هم اکنون در وزارت کشور در دست بررسی است و پس از تایید نهایی اجرایی می‌شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تاکسی های اینترنتی شهرداری اصفهان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمودزاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با تاکید بر اهمیت آموزش و پرورش و نقش آن در تربیت نسل‌های تمدن ساز اظهار کرد: تربیت نیروی انسانی توانمند عاملی برای پیشرفت، تمدن سازی و جامعه سازی در کشور است و آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد تأثیرگذار مهمترین نقش را در این حوزه ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه در شیوه نامه جدید مدارس غیردولتی به جایگاه و نقش معلمان مدارس غیردولتی توجه ویژه‌ای شده است، اضافه کرد: در این شیوه نامه جایگاه معلمان این مدارس احیا شده و وضعیت پرداختی حقوقی این افراد متفاوت خواهد بود. بی شک معلمان مدارس غیرانتفاعی که حقوق مناسب دریافت نمی‌کنند، نمی‌توانند انتظارات تعلیمی و تربیتی در حوزه تربیت دانش ِآموزان در تراز انقلاب را برآورده کنند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در بحث شهریه مدارس غیردولتی مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی خواهند بود و وضعیت و ساز و کار پرداخت شهریه به استان‌ها تفویض شده است. در این شیوه نامه افزایش شهریه مدارس پایین دستی و مدیریت شهریه مدارس بالادستی پیش بینی شده است.

محمودزاده با اظهار اینکه تقویت مدارس غیردولتی در حوزه پرورشی و تربیتی از دیگر اهداف شیوه نامه جدید است، گفت: فعالیت‌های پرورشی در سه محور برنامه‌های تمهیدی، ترویجی- تبلیغی و تعمیقی برنامه ریزی شده است.

کد خبر 6095982

دیگر خبرها

  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • نخستین آیین‌نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • نخستین آیین نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش پس از ۱۲ سال تصویب شد
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی
  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی