Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@14:06:32 GMT

وحشتناک ترین حیوانات جهان +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۷۹۰۶۳

در ادامه حیواناتی وحشتناک و بسیار عجیبی که تا کنون هرگز ندیده اید و در میان آنها حیوانی با 125 میلیون سال عمر وجود دارد را در بخش عجیب ترین های سایت نمناک مشاهده می کنید.

  ماهی لب قرمز

کشف شده در آبهای جزیره ی گالاپاگوس

  نوعی کوسه عجیب به دلیل سن زیاد این نوع کوسه معروف به فسیل زنده است چرا که برخی از آنها حدود 125 میلیون سال عمر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
   آمبونیا اسپینوازحشره ای که همچنان تعجب و تحقیقات بر روی آن ادامه دارد    دراگون آبیکی از ریزترین مخلوقات خداوند که در اعماق آقیانوس ها زندگی می کند    حشره ی عجیب ونزوئلابا شکلی شبیه به موجودات فضایی    حیوانی بسیار عجیب شبیه به آهو با بینی بلند      طوطی ماهیماهی یافت شده در اقیانوس اطلس   قورباغه بنفش هندیقورباغه ای که در تمام عمرش تنها 2 هفته روی زمین زندگی می کند و باقی عمرش زیر زمین است  اوکاپیحیوانی شبیه به گوره خر اما با ویژگی های زرافه ها ساکن آفریقا   خوک دریاییساکن اعماق 1000 متری اقیانوس ها 
برچسب ها: وحشتناک ترین ، حیوانات ، عجیب ترین ، تصاویر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وحشتناک ترین حیوانات عجیب ترین تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۹۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب مورایس و سپاهان در سال 1403!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم های سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نکته آماری منفی برای سپاهان ادامه روند بدون برد در نقش جهان طی سال جاری است. طلایی پوشان آخرین بار در تاریخ 27 اسفند 1402 پیروزی دو بر صفر مقابل گل گهر سیرجان را در ورزشگاه نقش جهان جشن گرفتند. دیداری که در هفته بیست و یکم لیگ برتر برگزار شد.

بعد از آن سپاهان در هفته 23 لیگ برتر در نقش جهان با نساجی مساوی کرد. در هفته 26 نیز، امروز سپاهان مقابل استقلال خوزستان ناکام ماند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903636

دیگر خبرها

  • آمار عجیب مورایس و سپاهان در سال 1403!
  • پارتی پر سروصدایی که سوشیال مدیا را منفجر کرد/ عکس
  • ترک‌خوردگی‌ها و فرونشست عجیب نقش جهان
  • مادری که عمرش را پای معلم شدن دختر ناشنوایش گذاشته است
  • خبر وحشتناک از وضع آب و هوایی زمین در سالی که گذشت
  • شهری عجیب با شهروندانی در یک ساختمان! (+عکس)
  • شهری شلوغ با بیشترین نرخ رشد جمعیت در جهان
  • مجازات دزد آفریقایی به یک سبک وحشتناک
  • ۸۰۰۰ سال پیش، انسان‌ها به اعماق غار تاریک فرانسوی رفتند؛ اما چگونه؟ (+عکس)
  • اطلاعاتی جالب درباره جفت‌گیری عجیب‌ترین موجود جهان!