Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اردوی مختلط کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در حالی برگزار شد، که در سند راهبردی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بر مختلط نبودن اردوهای دانشگاهیان تاکید شده است.

در هشتمین محور سند راهبردی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد، محور «ورزش و نشاط»، برگزاری اردوهای متنوع غیرمختلط از جمله «اردوهای گردشگری و ایرانشناسی دانشگاهیان» با هدف ایجاد نشاط همگانی در میان دانشگاهیان در چهارچوبآموزه‌های اسلامی پیشنهاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اردوی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، خالصی دوست رئیس این دانشگاه برگزاری چنین برنامه‌هایی را یکی از راه‌های مدیریت سازمانی و حفظ استمرار، صمیمیت و ایجاد محیط گرم و دوستانه در فضای کار سازمانی دانسته و گفته بود: شرکت‌کنندگان در فضای صمیمی به بازدید از اماکن تاریخی و تفرجگاه‌های طبیعی پرداختند. در این اردوها بستر مناسب برای تمرین یک زندگی دسته‌ جمعی و تقویت حس تعاون و همکاری از طریق سپردن کار و مسئولیت است.

طبق ماده 11 دستورالعمل اردوهای دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، برگزاری اردوهای دانشگاهی به صورت مختلط مجاز نیست. اما آیا برگزاری اردوهای مختلط تنها برای دانشجویان ممنوع است یا عبارت «دانشگاهیان»، کارکنان و اعضای هیأت علمی را نیز شامل می‌شود؟

دکتر کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه مراسم رونمایی از سند راهبردی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز؛ با بیان اینکه بیش از 200 معاون فرهنگی و دانشجویی در دوره مدیریتی جدید منصوب شده‌اند، گفت: این اقدام حرکت ارزشمندی است زیرا نیروهای باانگیزه‌تر، معتقدتر و انقلابی تر در مصدر امور فرهنگی قرار می‌گیرند هرچنداین کافی نیست و باید نقشه راه داشته باشیم. سند راهبردی فرهنگی و دانشجویی یک دستاورد بزرگ است که کمک می کند این عناصر انقلابی به سرعت برنامه های خود را پیش ببرند.

اردوی مختلط واحد سمنان دانشگاه آزاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اردوی مختلط واحد سمنان دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد آزادشهر عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در دیدار رده‌بندی که به میزبانی واحد اراک در سالن پوریای ولی انجام شد تیم خوب و یکدست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر به نمایندگی از استان‌های شمالی کشور موفق شد  تیم تهران را شکست داده و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و بازیکن شماره ۹ تیم آزادشهر به‌عنوان فنی‌ترین و بهترین بازیکن مسابقات معرفی شد.

عنوان بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات به محمد عسکری بازیکن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان تعلق گرفت.

در آیین اختتامیه مسابقات پیمان عین القضاتی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک، محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، عباس شیخان معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، محمد توسلی رئیس انجمن والیبال دانشگاه آزاد اسلامی،  میرزاده و معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی کاپ قهرمانی مدال و احکام تیم‌های اول تا سوم را اهدا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • لزوم تلفیق نظام‌های تربیتی و فناوری در دانشگاه‌ها
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد