Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کاروان سفیران کریمه اهل بیت در ادامه برنامه های نخستین روز از دهه کرامت، با حضور در بیمارستان صاحب الزمان(عج) بندرعباس از بیماران این بیمارستان عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، کاروان سفیران کریمه که جمعه شب(22 تیر) به منظور شرکت در برنامه های دهه کرامت هرمزگان وارد این استان شد، تا کنون در برنامه های مختلفی شرکت کرده است که در ادامه این برنامه ها، امروز با حضور در بیمارستان صاحب الزمان(عج) بندرعباس از بیماران این بیمارستان عیادت کرده و بسته های معنوی و متبرک به بیماران هدیه کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این برنامه که یک روحانی، مداح و دو نفر خادم اعزامی از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به همراه پرچم متبرک به بخش های مختلف اورژانس، بستری، اطفال، زنان و زایمان، درمانگاه سرزدند، مداح کاروان اجرای مولودی خوانی حال و هوای معنوی خاصی را در بین بیماران و کارکنان بیمارستان بوجود آورد.

 

 

بیماران بستری در بخش های مختلف بیمارستان صاحب الزمان(عج) نیز با استقبال از خادمین با جاری ساختن اشک شوق، به پرچم متبرک بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) تبرک جستند و بر آن بوسه زدند.

 

استقبال پرشور همراهان بیماران و مراجعه‌کنندگان به بیمارستان صاحب الزمان(عج)، صحنه های نابی را از عشق و ارادت مرزداران و حافظین خلیج فارس به تصویر کشید.

 

 

کاروان سفیران کریمه مشتمل بر دو گروه از روز گذشته برنامه های خود را در شهرهای بندرعباس و میناب آغاز کرده اند و به مدت 7 روز و تا جمعه هفته آینده در استان هرمزگان حضور خواهند داشت.

 

 

گفتنی است؛ دهه کرامت، 10 روز نخست ماه ذی العقده است که با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) آغاز می شود و تا سالروز میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت روز دختر ترامپ جشن های دهه کرامت تصادف شیراز مجلس آیت الله مکارم شیرازی شورای نگهبان کاروان سفیران کریمه عیادت از بیماران بندرعباس دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، با هوش مصنوعی فرآیندهای تشخیص بیماری‌ها و در آینده نزدیک امکان درمان آنها بدون مراجعه به بیمارستان فراهم خواهد شد.

با استفاده گسترده از کاربردهای هوش مصنوعی در بخش سلامت، فرآیندهای تشخیص سرعت می‌گیرد و در آینده نزدیک امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود.

پیشرفت‌های فن‌آوری مانند هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل کلان داده‌ها مزایای بزرگی را در زمینه‌هایی مانند تشخیص زودهنگام بیماری‌ها، برنامه‌ریزی درمان و ارائه مؤثرتر خدمات بهداشتی فراهم می‌کنند.

در حالی که سیستم‌های تشخیصی با پشتیبانی از هوش مصنوعی به پزشکان در شناسایی بیماری‌ها و تعیین روش‌های درمانی کمک می‌کنند، این سیستم‌ها با تجزیه و تحلیل سریع مجموعه داده‌های بزرگ، روند تشخیص را سرعت می‌بخشند و نتایج دقیق‌تری ارائه می‌دهند.

پرفسور ودات گورال، متخصص گاستروانترولوژی در بیمارستان مدیپول ترکیه در گفت‌وگو با خبرنگار آنادولو با بیان اینکه استفاده از هوش مصنوعی در حوزه سلامت رو به افزایش است، گفت: از این سیستم‌ها در تشخیص و شناسایی ضایعات سرطانی نیز استفاده می‌شود.

او اظهار داشت: هوش مصنوعی یک کاربرد بسیار قابل اعتماد در تشخیص زودهنگام سرطان، غربالگری سرطان، اثربخشی دارو و پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه این نمونه‌ها نشان می‌دهد که استفاده از هوش مصنوعی در سلامت منجر به دستاوردهای اقتصادی نیز می‌شود، ادامه داد: با افزایش استفاده از هوش مصنوعی، امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود و به این ترتیب به نوعی بیمارستان‌ها به لطف هوش مصنوعی به سراغ بیماران خواهد رفت.


 

دیگر خبرها

  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • کلاهبرداری با داروی مرگ
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • درمان بیماران یک عبادت و دارای اجر معنوی است
  • 5 داروخانه منتخب بیماران اوتیسم در هرمزگان