Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ مسعود سلطانی فر روز یکشنبه در صد هفتاد وچهارمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان افزود: در قانون مربوط به جذب قهرمانان ورزشی برای دستگاه های دولتی ان شاءالله با عنایت ریاست محترم جمهوری تغییراتی برای جذب و استخدام رسمی مدال آوران ورزشی ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلطانی فر همچنین از برنامه وزارت ورزش و جوانان برای احیای فدراسیون ورزش های زنان کشورهای اسلامی خبر داد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استخدام قهرمانان ورزشی وزیر ورزش و جوانان ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه شدت می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، نادر نوروزی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع معاون، مدیران و کارکنان حوزه معاونت فنی و شهرسازی شهرداری کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که طی سال گذشته با جدیت پیگیری شد جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه بود.

وی افزود: به طور حتم این روند در سال جدید با قاطعیت و شدت بیشتری انجام خواهد گرفت.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: نظارت بر ساخت و سازها بیشتر خواهد شد و برای نظارت بیشتر در این خصوص راه اندازی پلیس ساختمان امری است که ضروری به نظر می‌رسد و باید در خصوص تشکیل پلیس ساختمان بصورت مستقل هر چه سریع‌تر اقدام لازم را انجام دهیم.

نوروزی اضافه کرد: در حوزه شهرسازی روند صدور پروانه به صورت قابل توجهی روند کاهشی داشته و این امر در گذشته تا ۲ ماه هم طول می‌کشید، اما اکنون به یک هفته تا ۱۰ روز کاهش یافته است.

شهردار کرمانشاه در پایان گفت: در رابطه با ساخت مسکن ملی شهرداری نهایت همکاری را داشته و در رابطه با مواردی مانند الحاق اراضی و صدور پروانه بیشترین همکاری را با دولت داشته‌ایم.

کد خبر 6064467

دیگر خبرها

  • پیگیری توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان مازندران
  • وضعیت بد شغلی قهرمان سابق کشتی در کرمانشاه
  • حمایت کامل از قهرمانان ورزشی با کمک صنایع و معادن
  • قهرمان سابق کشتی: احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفتند
  • برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه شدت می‌گیرد
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است