Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:26:16 GMT

اجرای ۲۵ طرح بزرگ و متوسط شیلاتی در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۷۹۵۰۸

اجرای ۲۵ طرح بزرگ و متوسط شیلاتی در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، سیف الله حقیقی ظهر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل شیلات مازندران با اشاره به وجود بزرگترین سایت پرورش ماهی خاویاری آسیا در مازندران اظهار داشت: علاوه بر این ۲۵ طرح بزرگ و متوسط شیلاتی نیز در این استان در دست اجرا است.

وی ظرفیت تولید آبزیان در مازندران را بالا و حدود ۷۵ هزار تن برشمرد و گفت: برای برنامه ششم ۹۵ هزار تن تولید برای این استان درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به محدودیت های موجود در بخش آب یادآور شد: برای استفاده از آب شور و دریا قابلیت های خوبی در مازندران وجود دارد.

ولی الله محمدزاده مدیرکل جدید شیلات مازندران نیز به محورها و ماموریت های اصلی شیلات اشاره کرد و گفت: صید مسئولانه، بازسازی ذخایر آبزیان، حفاظت، توسعه صنایع تبدیلی و صادرات از مهمترین ماموریت ها است.

وی یادآور شد: باید از ظرفیت های موجود در استان برای توسعه و رونق آبزی پروری در استان بهره گرفت و نوسازی تجهیزات و تقویت یگان حفاظت از جمله برنامه ها به شمار می رود.

در این مراسم از تلاش های حسینعلی رستمی مدیرکل سابق شیلات مازندران تقدیر شد.

کد خبر 4347496

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم تودیع و معارفه بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی یاسوج آتش سوزی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، در پی درگذشت نصرت الله میرزایی از شبیه خوانان پیشکسوت استان مرکزی، کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی طی پیامی، این فقدان را به جامعه هنری و خانواده وی تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«از گیر و دار روز قیامت مرا چه باک/ خود را فکنده‌ام به کمند تو یا حسین (ع)

با نهایت تاسف و تاثر، درگذشت جانگداز خادم الحسین(ع) کربلایی نصرت‌الله میرزایی که عمری را به مدیحه سرایی اهل بیت (ع) در کسوت شبیه‌خوانی پرداخته بود خدمت خانواده محترم و جامعه شبیه‌خوانان استان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.

مرحوم میرزایی در هنر شبیه‌خوانی صاحب اندیشه‌ای هنرمندانه و کوله‌باری از تجربه بود. بی‌شک او بخش مهمی از روند جریان‌سازی در هنر ارزشمند شبیه‌خوانی این سرزمین کهن محسوب می‌شد.»

کد خبر 6086462 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق در 20 کشور جهان توسط مهندسان بومی
  • آغاز‌گر اصلاحات بزرگ
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • مدیرکل شیلات هرمزگان تقدیر شد