Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه خندوانه درباره اشتباه در پخش قرعه کشی برنامه خندوانه توضیح داد.

شب گذشته قرعه کشی برنامه خندوانه به صورت بازپخش، روی آنتن رفت، این در حالی است که قرعه کشی این سری از برنامه خندوانه به صورت زنده در خلال برنامه پخش می شود، در همین راستا رامبد جوان با انتشار ویدئویی کوتاه در این باره توضیح داده است:

برای قرعه کشی ماشین ۲۰۶ که دیشب پخش شد باید عذرخواهی کنم چرا که اشتباهی رخ داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درواقع ماجرا از این قرار است که از وقتی اعلام کردیم قسمت قرعه کشی ها را زنده پخش می کنیم، چند شب اول را به صورت زنده روی آنتن رفتیم اما با حجم بالای کار خندوانه و ضبط آن ما باید چند ساعتی را تا شروع برنامه اصلی خندوانه از شبکه نسیم صبر می کردیم و عزیزان ما در شبکه و پخش به شدت با مشکل بر خوردند از این رو تصمیم گرفتیم که چند ساعتی قبل از پخش برنامه خندوانه قرعه کشی ها را در همان روز انجام بدهیم.

مجری و کارگردان برنامه خندوانه تصریح کرد: برنامه ای که جمعه شب پخش شد، قرار بود چهارشنبه روی آنتن برود، اما به دلیل سانحه اتوبوس عزیزانمان در سنندج، پخش نشد و برنامه ای که پنجشنبه اجرا شد با قسمت قرعه کشی چهارشنبه شب روی آنتن رفت و برای جمعه شب با دوستان شبکه تصمیم گرفتیم برنامه چهارشنبه شب را پخش کنیم اما غافل از اینکه باید قسمت قرعه کشی را حذف می کردیم که  فراموش شد.

وی توضیح داد: باید بگویم که قرعه کشی حامی مالی خندوانه را از این پس به صورت زنده پخش نمی کنیم و چند ساعتی قبل از پخش خندوانه، آن را ضبط و پخش می کنیم.

 جوان در ادامه صحبت های خود تاکید کرد: همچنان قرعه کشی ها درست است و خیالتان راحت باشد. من باز هم بابت این اشتباه از شما عذرخواهی می کنم، با ما مهربان باشید.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟

احمد محمود زاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این که الگو شهریه مدارس بر اساس قانون  باید در شورای نظارت مرکزی تعیین می‌شد؛ گفت: الگوی شهریه مدارس غیردولتی تعیین و به استان‌ها ارسال شده است.

وی  با بیان این که تعیین شهریه مدارس غیردولتی در مقایسه با سال گذشته تغییر کرده، افزود: امسال افزایش هزینه درصدی نیست بلکه براساس عملکرد مدارس و مراکز افزایش می‌یابد، احتمال دارد شهریه برخی مدارس نسبت به سال گذشته افزایش و برخی ثابت و حتی برخی نیز شهریه کاهشی داشته باشند.

او ادامه داد: اواخر اردیبهشت نرخ شهریه مدارس غیردولتی استانی ابلاغ می‌شود و در صورت اعتراض مدارس ما پاسخگو خواهیم بود.

وی افزود: براساس ماده ۱۵ و ۱۶ قانون تاسیس مدارس غیر دولتی، دوره تحصیلی، کیفیت آموزشی و پرورشی، فضا، امکانات و تجهیزات آموزشی، فوق برنامه‌ها، تورم و آمایش منطقه به ازای هر مدرسه افراد عضو کارگروه شهریه هر منطقه که شامل رئیس منطقه، معاونین تخصصی، نمایندگان موسسان مراکز و مدارس، انجمن اولیا و مربیان مدیر مشارکت‌های منطقه و استان براساس الگو ارسال شده‌ مبلغی را به عنوان شهریه انتخاب کرده و به مراکز  ارسال می‌شود.

محمود زاده ادامه داد: پس از ارسال و تایید شهریه، مبلغ مورد نظر در پنل مدیریتی مدرسه برای دید عموم با کد مدرسه و اسم مدرسه ثبت می‌شود که همه این فرآیند تا ۳۱ اردیبهشت مشخص می‌شود. بر این اساس ممکن است برخی مدارس کاهش شهریه داشته باشند.

او با بیان این که به مدارسی که کف شهریه را دارند کمک می‌شود تا مشکلی نداشته باشند؛ تصریح کرد: شهریه برخی از مناطق مناسب نیست. بر این اساس، ما توازن و متناسب سازی شهریه میان سقف و کف را دنبال کرده و شهریه بالای مدارس را نیز دنبال می‌کنیم.

محمود زاده با بیان این که مدارس هیئت امنایی شهریه ندارند؛ اظهار کرد: این مدارس در صورت برگزاری کلاس‌های فوق برنامه از والدین شهریه دریافت می‌کنند و برای دروس اصلی( کتب درسی) هیچ شهریه‌ای از اولیا گرفته نمی‌شود.

او ادامه داد: دانش‌آموزان در صورت علاقه و به صورت اختیاری می‌‌توانند در کلاس فوق برنامه درسی شرکت کنند. شهریه کلاس‌های فوق‌ برنامه مدارس هیئت امنایی براساس بخشنامه ثبت‌نام در کمیته‌ها تعیین ‌می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟
  • مهم‌ترین برنامه‌های بیژن نوباوه در صورت راهیابی به مجلس دوازدهم
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • زمان قرعه کشی جام جهانی فوتسال اعلام شد
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • کاشت مو ، کلید داشتن موهایی جوان و شاداب
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم