Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ پس از عبور میزان مصرف برق از ظرفیت عملی تولید و ورود وضعیت شبکه به محدوده قرمز، تعداد بروز خاموشی‌های پراکنده در کشور زیاد شد و پیرو این مسئله، تصمیم گرفته شد تا خاموشی‌ها مدیریت شود و پیش از بروز خاموشی‌های چندساعته، مردم از زمان‌بندی قطعی‌های برق مطلع شوند.

در کلان‌شهر تهران نیز همگام با دیگر کلان‌شهرها و نقاط کشور، نخستین برنامه روزانه قطع برق در تاریخ 17 تیرماه، دومین برنامه روزانه قطع برق در تاریخ 19 تیرماه، سومین برنامه روزانه قطع برق در تاریخ 20 تیرماه، چهارمین برنامه روزانه قطع برق در تاریخ 21 تیرماه و پنجمین برنامه روزانه قطع برق در تاریخ 23 تیرماه اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح امروز در حالی که انتظار انتشار ششمین برنامه روزانه قطع برق برای تهران را داشتیم، شرکت توزیع برق تهران به‌منظور سهولت اطلاع از وضعیت قطعی‌های برق در هر منطقه، به‌جای انتشار جدول روزانه، اقدام به تهیه و انتشار یک جدول ثابت به‌منظور اعلام جزئیات محدودیت‌های بار شبکه کرد.

طبق اعلام رسمی شرکت توزیع برق تهران بزرگ، قرار است جدولی که امروز از سوی این شرکت منتشر شده، تا پایان قطعی‌های برنامه‌ریزی‌شده برق تابستان، ثابت باشد.

شرکت توزیع نیروی برق تهران از شهروندان تهرانی درخواست کرد که با تنها 10 درصد صرفه‌جویی در مصرف برق به‌ویژه در ساعات اوج مصرف "12 الی 17 و 20 الی 23"، و انتقال مصارف غیرضروری به دیگر ساعات، مجموعه صنعت برق را در تأمین برق پایدار یاری رسانند.

برای مشاهده جدول قطعی‌های برق در کلان‌شهر تهران که از این پس جدول هرروزه اعمال محدودیت‌ها تا پایان این طرح تابستانه است، ایـــــــنـــــــــجــــــــــا کلیک کنید.

402

قطعی برق تهران شرکت توزیع برق تهران برنامه روزانه قطع برق

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قطعی برق تهران شرکت توزیع برق تهران برنامه روزانه قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: هم‌اکنون نسبت به پارسال روزانه بیش از ۸۰ هزار بشکه افزایش تولید نفت داریم، همچنین خوراک شماری از پالایشگاه‌های کشور را نیز تأمین می‌کنیم.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی در آیین روز کارگر گفت: اگر پایداری تولید داشته‌ایم به همت کارگران است و هرچه به کارگران خدمت کنیم بازهم کم است.

وی با قدردانی از همه افرادی که در تحقق حداکثری تولید نفت تلاش کرده‌اند، افزود: گستره جغرافیایی شرکت نفت و گاز گچساران در چهار استان است که افزایش تولید با همت دولت سیزدهم و تلاش در مجموعه نفت کشور رقم خورده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: هم‌اکنون نسبت به پارسال روزانه بیش از ۸۰ هزار بشکه افزایش تولید نفت داریم، همچنین خوراک بیشتر پالایشگاه‌های کشور را نیز تأمین می‌کنیم.

کمالی با بیان اینکه امروز جشن تولید ۶۳۰ هزار بشکه نفت در روز را می‌گیریم، افزود: کارگران رزمندگان جبهه اقتصاد هستند، اما دنیا ما را تحریم کرده است و نمی‌خواهد روی پای خودمان بایستیم.

وی با اشاره به اینکه ۲۰درصد نفت کشور در این منطقه تولید می‌شود، بیان کرد: در همه کتاب‌های مدیریتی از نیروی انسانی به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه یاد می‌شود. نقش نفتی‌ها در اقتصاد کشور بیش از هزار و ۴۰۰ همت در سال است که انتظار می‌رود مشکل‌های کارکنان صنعت نفت رفع شود.

علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه گفت: متخصص‌ترین و کارآمدترین نیروهای حوزه کار کشور در اینجا هستند. گچساران نه‌تنها بزرگ‌ترین سرمایه ملی، بلکه پنجمین ابرمخزن نفت جهان است. اینجا بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انسانی بی‌مانند را دارد و شهدای نفت گواه این مهم هستند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس تأسیسات نفت و گاز گچساران بارها بمباران شد، اما تولید متوقف نشد. حیف است کشورهای منطقه به‌دلیل مسائل مالی، جوانان ما را جذب خود کنند. دولت باید تدبیری در این زمینه بیندیشد.

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • قطعی آب در شهرک خاوران تبریز
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • قطعی برق در ۸ شهرستان گیلان
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد