Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@16:31:53 GMT

کتاب «اطلس طراحان مد و لباس» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۷۹۸۷۳

کتاب «اطلس طراحان مد و لباس» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی، کتاب اطلس طراحان مد و لباس، نوشته لورا اسیزا نبردا، با ترجمه غلامحسین اعرابی و ویراستاری علمی فروزان شاه کوپا و مرضیه هاتف جلیل از سوی انتشارات «جمال هنر» و با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور منتشر شده است.

این کتاب شامل معرفی و مصاحبه ۶۹ طراح و کارآفرین عرصه مد و لباس در سراسر جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از مقدمه ناشر در این کتاب آمده است: «در این کتاب شاهد ظهور طراحان لباس در سراسر دنیا خواهیم بود. تعدد هنرمندان و مشتاقان فعال در این رشته نشانه اهمیت به سزا و جایگاه اهم پوشاک در جامعه است و حاکی از پویایی و تبلور احساس نیاز آحاد جامعه است.»

کتاب اطلس طراحان مد و لباس در ۲۸۶ صفحه به چاپ رسیده و با قیمت ۵۰ هزارتومان عرضه شده است.

کد خبر 4347369

منبع: مهر

کلیدواژه: طراحی لباس مد و لباس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ادبیات ترجمه کتاب و کتابخوانی گردشگری بازار نشر معرفی کتاب سازمان میراث فرهنگی و گردشگری افغانستان تجدید چاپ ادبیات جهان ادبیات کودک و نوجوان بازی های رایانه ای عباس صالحی کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۷۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگروه‌های ایران در کدام دریاها هستند؟

به گزارش قدس آنلاین، امیر دریادار شهرام ایرانی درباره حضور نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین‌المللی، اظهار کرد: در حال حاضر دو ناوگروه نیروی دریایی ارتش در حال انجام ماموریت در آب‌های بین‌المللی هستند.

وی ادامه داد: یک ناوگروه در خلیج عدن و دیگری در شمال اقیانوس حضور دارد.

نیروی دریایی ارتش از سال ۸۸ با هدف تامین امنیت کشتی های تجاری کشورمان در برابر دزدی دریایی در خلیج عدن به ماموریت‌ رفت. نیروی دریایی در دریای عمان، شمال اقیانوس هند، خلیج عدن و تنگه باب‌المندب حضور دائمی دارد و در این سال‌ها بیش از ۹۴ ناوگروه به این ماموریت‌ها اعزام شده‌اند. در این مدت نیروی دریایی بارها کشتی های تجاری کشورمان یا سایر کشورها در برابر دزدی دریایی محافظت کرده است.

البته به جز مناطق ذکر شده، نیروی دریایی تاکنون به دریای مدیترانه، سیاه، شرق اقیانوس هند، اقیانوس آرام و اطلس هم رفته است. مهمترین ماموریت نیروی دریایی مربوط به ناوگروه ۸۶ این نیرو است که در مهر سال ۱۴۰۱ ماموریت خود را برای سفر به دور دنیا آغاز کرد. این ناوگروه که شامل ناوشکن دنا و ناوبندر مکران بود در ۲۲۰ روز توانست ماموریت خود را انجام دهد و از اقیانوس هند، آرام و اطلس عبور کرد و در کشورهای هند، اندونزی، برزیل، آفریقای جنوبی و تانزانیا پهلو گرفت.

نیروی دریایی ارتش سه فرماندهی در اقیانوس‌های آرام، اطلس و هند تاسیس کرده‌  و برنامه بعدی این نیرو استقرار دائم در این فرماندهی‌ها است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ترجمه کتاب «خدا و زمان» به کتابفروشی‌ها آمد
  • ناوگروه‌های ایران در کدام دریاها هستند؟
  • فعال رسانه‌ای اصولگرا: طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد افرادی هستند که در شهرک‌های سازمانی زندگی کرده و فهمی از فضای عمومی کشور ندارند!
  • فعال رسانه‌ای اصولگرا: طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد در شهرک‌های سازمانی زندگی می کنند!
  • «نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد
  • «رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند
  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • (ویدئو) اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد