Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور درباره علت برکناری، محمودی فرد، مدیر مجموعه ورزشی آزادی، گفت: علت برکناری محمودی فرد از مدیریت ورزشی آزادی، اختلاف نظر اجرایی و کاری درباره شرکت "برهان مبین" بود و بعد از این وی به عنوان مشاور من در خدمت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور خواهد بود.

حسن کریمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ناصر محمودی فرد یکی از دوستان خوب و با تجربه، توانمند است که بیش از 20 سال است که با او همکار و دوست هستم و همواره در هر کجایی که قرار گرفته است عملکرد موفقی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره شرکت برهان مبین اختلاف نظرهایی با من داشت که به خاطر همین اختلاف نظرها سبب شد که در ادامه‌ همکاری به نتیجه‌ نرسیم و او را از مدیریت ورزشگاه آزادی کنار بگذارم.

رییس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: شرکت برهان مبین یکسری تجهیزاتی را بدون هماهنگی با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در ورزشگاه آزادی داشت و به همین منظور هیچ قراردادی با شرکت منعقد نشده بود و قرارداد این شرکت با دو تیم استقلال و پرسپولیس و فدراسیون فوتبال در خصوص بلیت فروشی این دو باشگاه در جریان رقابت های لیگ برتر بود. ما به دلیل این که هیچ گونه هماهنگی با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در این زمینه  نداشت به محمودی فرد تاکید کردم که باید این تجهیزات از ورزشگاه آزادی خارج شود که البته در این زمینه  وی همکاری خوبی را با من داشت و چهارشنبه هفته‌ گذشته این تجهیزات از ورزشگاه آزادی خارج شد.

کریمی در ادامه‌ خاطر نشان کرد: محمودی فرد برای خروج این تجهیزات خواستار شروطی از من بود و حتی اشاره داشت که باید دستور قضایی در میان باشد و به من اعلام کرد که باید نامه مکتوب به وی بدهم تا مانعی برای خروج تجهیزات شرکت برهان مبین از آزادی وجود نداشته باشد، اما من به وی گفتم که این دستور مافوق تو است و باید تابع دستور من باشد و هیچ مشکلی برای گرفتن دستور قضایی نیست و حتی نیاز به نامه مکتوب برای خروج این تجهیزات از ورزشگاه آزادی نیست، اما او در این باره به من اعلام کرد که من نمی‌توانم این کار را انجام دهم.

رییس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، اظهارکرد: در برخی از رسانه‌ها عنوان شده که علت برکناری مدیر ورزشگاه آزادی به خاطر حضور خانواده‌ها در جریان جام جهانی 2018 روسیه برای تماشای دیدار تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و اسپانیا بوده که من می‌گویم این مساله ارتباطی به محمودی فرد ندارد،‌ بلکه دستور وزیر ورزش و جوانان بوده که مردم بتوانند رقابت‌های جام جهانی روسیه را با حضور در ورزشگاه آزادی تماشا کنند. همچنین در برخی دیگر رسانه‌ها عنوان شده است که یکی از عوامل اصلی برکناری محمودی فرد به خاطر مناقصه‌ای که در خصوص ورزشگاه‌های آزادی، انقلاب، شیرودی و ... انجام شده است که در این باره من این مساله را تکذیب می‌کنم که هیچ‌گونه مناقصه‌ای برای انجام چنین پروژه‌های عمرانی از سوی ورزشگاه آزادی صورت نگرفته است و اگر مناقصه‌ای بوده است در این زمینه  فقط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نقش داشته است نه مدیریت ورزشگاه آزادی.

وی در پایان گفت‌: محمودی فرد یکی از بهترین دوستان خوب من است و بعد از این به عنوان مشاور من با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور همکاری خواهد کرد و در آینده هر جایی که در شان او باشد از حضور وی استفاده خواهیم کرد. ضمن این که باید این را بگویم هیچ اختلاف نظری بین من و او به جز قضیه شرکت برهان مبین وجود ندارد و همواره این همکاری ادامه‌ خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام شرکت توسعه و تجهیز ورزشگاه آزادي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد