Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:24:38 GMT

فرهنگ عریانی غرب در جامعه اسلامی ایران ترویج می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۰۲۷۶

فرهنگ عریانی غرب در جامعه اسلامی ایران ترویج می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عابدین خرم ظهر امروز یک شنبه در اجتماع ملی حافظان حریم خانواده در تبریز اظهار داشت: وقتی دشمن کشور را مورد حمله قرار داد، جوانان آن دوران در بین سربندها، دنبال سربند فاطمه زهرا بودند.

وی سپس ادامه داد: همه با تأسی به فاطمه زهرا در خط مقدم به دشمن می‌تاختند، افتخار می‌کنیم که سوره کوثر در شأن فاطمه زهرا نازل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرم با تاکید بر اینکه وای به حال آنانی که جنسیت زن را جای شخصیت زن جایگزین کردند، گفت: در مجلسی که مردان با آستین ‌های بلند حاضر می‌شوند، زنان را مجبور می‌کنند که بخشی از پیکر خود را عریان کنند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه برای زنان اجبار می‌کنند که بخشی از بدن خود را برهنه نمایند، گفت: خاک بر سر چنین مکتب غربی‌ها و غربی گراهایی که در دنیای اسلامی مروج هستند.

خرم با بیان اینکه ما پیرو مکتبی هستیم که در عصر جاهلیت زمانی که دختر بچه‌ها را زنده به گور می‌کردند پیامبر عظیم الاشان اسلام بر دست مبارک دخترش بوسه می زد، افزود: پیامبر به شان او از جایگاهش بلند شده فاطمه(س) را در جایش می‌نشاند.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه درود بر دخترانی که حافظ مکتب فاطمی و زینبی بوده و حافظ خون‌های پاک شهدا هستند، گفت: فرهنگ عریانی غرب در جامعه اسلامی ایران ترویج می شود و این جای تاسف است.

کد خبر 4347539

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز حجاب و عفاف سپاه عاشورا بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی یاسوج آتش سوزی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری ظهر چهارشنبه همزمان با روز معلم در دیدار با خانواده معلم شهید ترور «نادر تقی پور» که فرزند این شهید بزرگوار از کارکنان اداره کل صمت است با گرامیداشت یاد و خاطره ۵۵ شهید ترور گیلان اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا پاسداری از ارزش‌های انقلاب است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: خانواده‌های شهدا با ایثارگری‌هایی که در حق ما انجام داده‌اند تکیه گاه معنوی جامعه ما به شمار می‌روند.

وی ضمن تکریم صبر و صلابت خانواده متدین شهید تقی پور تصریح کرد: حفظ شأن شهدا و جایگاه رفیع آنها در درجه اول توسط خانواده‌های ریشه‌دار و اصیل آنها انجام می‌شود که به حق ستودنی است و تربیت فرزندان صالح توسط همسر مومنه شهید نیز افتخار آفرین و شایسته تحسین است.

پورحیدری با آرزوی سلامتی و سعادت خانواده مکرم شهید تقی‌پور ادامه داد: مهمترین درس معلم شهید خلوص ایمان و آزادگی است یادشان همواره گرامی و نامشان در تاریخ ایران ثبت و جاودانه است.

گفتنی است، شهید معلم نادر تقی‌پور در روز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۵ توسط منافقین کوردل در شهر آستانه اشرفیه مورد سو قصد قرار گرفت و با اصابت گلوله به فیض شهادت نائل شد.

کد خبر 6094187

دیگر خبرها

  • رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است
  • سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد
  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • نرمخویی و مدارا از خصوصیات پیامبر (ص) بود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد