Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی انتظامی شهرستان اراک از تلف شدن ۱۳ راس گوسفند بر اثر برخورد با قطار مسافربری در محور اراک - ملایر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ شهرام امیریان  فرماندهی انتظامی شهرستان اراک در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: ماموران پاسگاه راه آهن روز گذشته با کسب خبری مبنی بر برخورد قطار با گله گوسفندان از مرکز فوریت های پلیسی، موضوع را در دست پیگیری قرار داده و بلافاصله به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیریان اظهار کرد: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد در محور اراک – ملایر قطار با گله گوسفندان برخورد کرده که براثر آن ۱۳ راس گوسفند تلف شده است.

برابر ماده ۷ قانون راه اهن ایمنی، هر شخص و وسایل نقلیه یا دامداران که با قطار برخورد داشته باشند صددرصد مقصر بوده و از طرفی راه آهن هیچ گونه خسارتی و مسولیتی در قبال این برخورد ندارد .

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،عصر امروز بدنبال اعلام وقوع تصادف در محور سد شهید کاظمی روستای آلبلاغ بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۱ این سازمان به محل اعزام شدند. 

این حادثه برخورد شدید بین یک دستگاه خودروی پیکان با لیفان و روا بود که متاسفانه پنج نفر از سرنشینان هر سه دستگاه خودرو مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند. 

روز گذشته نیز بر اثر برخورد سه دستگاه خودرو در محور بوکان مهاباد چهار نفر دیگر مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شدند.

دیگر خبرها

  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین
  • تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی
  • پراید سرقتی در محور یزد - میبد  
  • کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • وقوع حادثه رانندگی در محور مهاباد - میاندوآب
  • حادثه رانندگی در محور مهاباد- میاندوآب با یک فوتی
  • توقیف ۲۱ خودروی شوتی در طرح ۷۲ ساعته
  • ۳۰ کیلوگرم تریاک در نائین کشف شد
  • اطلاعیه شماره ۲ پلیس درباره برخورد با کشف حجاب