Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سایت «ایندین فوتبال نِت‌ورک» به معرفی شش بازیکن آسیایی پرداخت که در جام جهانی 2018 با عملکرد خود، هواداران را تحت‌تأثیر قرار داده‌اند. در این بین نام علیرضا بیرانوند و سیدمجید حسینی هم دیده می‌شود که به ترتیب در رده‌های دوم و ششم این رده‌بندی هستند.

این سایت هندی در مورد دو ملی‌پوش فوتبال کشورمان نوشت: «تیم ملی فوتبال ایران مهاجمان بااستعدادی در آسیا از جمله سردار آزمون و علیرضا جهانبهش دارد، اما خط دفاعی این تیم بود که در جام جهانی 2018 تأثیرگذار نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در سه بازی خود در گروهی که با اسپانیا و پرتغال همگروه بودند، تنها دو گل دریافت کردند. بازیکن کلیدی خط دفاعی ایران در این تورنمنت سیدمجید حسینی بود که در تقابل با مهاجمانی همچون کریستیانو رونالدو و دیه‌گو کاستا عملکردی تأثیرگذار داشت. این مدافع میانی تنها 22 سال سن دارد و آینده شگفت‌انگیزی را پیش‌روی خود می‌بیند.

علیرضا بیرانوند نیز چند سال پیش در ایران بی‌خانمان بوده، وقتی که خانه‌اش را برای تحقق رؤیای خود برای فوتبالیست شدن ترک کرد. دروازه‌بان تیم ملی ایران عملکردش تأثیرگذار بود و ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو را در دیداری که ایران موفق شد پرتغال را یک - یک متوقف کند، مهار کرد».

گاکو شیباساکی از ژاپن، جو هیون وو از کره جنوبی، سالم الدوساری از عربستان و تاکاشی اینوی از ژاپن دیگر بازیکنان مدنظر این گزارش هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت مچ دست در بازگشت از اردوی تیم ملی در ترکیب پرسپولیس حضور نداشته است و علیرضا بیرانوند جوان به جای او در ترکیب حضور پیدا کرده است.

با این حال بیرانوند با باز کردن کچ دستش این روز‌ها تمرینات فشرده‌ای برای بازگشت به میادین انجام می‌دهد.

منبع: رکنا

tags # علیرضا بیرانوند سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد