Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین آماری که از سوی یوناما یا دفتر سیاسی سازمان ملل متحد در کابل منتشر شده، نشان می‌دهد، یکهزارو 692 شهروند این کشور در حملات تروریستی 6 ماه اخیر کشته شده‌اند.

ایران آنلاین / یوناما روز یکشنبه با انتشار گزارش شش ماهه خود اعلام کرد، از یک ژانویه تا 30 ژوئن سال 2018 میزان تلفات غیرنظامیان در جریان درگیری‌ها بین طرفین به بیشترین حد خود رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش یوناما رقم ثبت شده در تحقیقات آنها 5 هزارو 122 تن کشته و زخمی است که از جمله یکهزارو 692 تن کشته و 3هزارو 430 تن دیگر نیز زخمی شده اند.

براساس این گزارش میزان تلفات نسبت به شش ماه مشابه در سال گذشته یک درصد افزایش یافته اما تعداد زخمی ها کاهش نشان می دهد.
براساس این گزارش در این مدت 363 کودک کشته و 992 تن دیگر هم زخمی شده اند. «دانیل بیل» رئیس بخش حقوق بشر یوناما با ارائه این گزارش گفت که در شش ماه نخست سال 2018، تلفات کودکان در جنگ های مسلحانه باعث ناراحتی تعداد زیادی در افغانستان شده است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند

به گزارش صدای ایران، سرهنگ یوسف اشرفی دوشنبه شب اظهار کرد: در پی قتل یک مرد و زخمی شدن ۲ نفر دیگر از یک خانواده در بامداد شب گذشته، تلاش برای دستگیری عاملان این حادثه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: سرانجام پس از یکسری اقدامات پلیسی قاتل به همراه ۳ نفر از همراهان خود در یکی از شهر‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در حادثه بامداد شب گذشته قاتل ضمن قتل یک مرد با اسلحه گرم، ۲ نفر دیگر را نیز از خانواده مقتول زخمی کرده بود، که هم اکنون تحت مداوا قرار دارند.

سرهنگ اشرفی بیان کرد: طبق گزارش‌های اولیه علت اصلی این درگیری اختلاف شخصی بین قاتل و خانواده مقتول گزارش شده است.

وی تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و پلیس برابر قانون با افرادی که دست به این چنین اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه‌ای می‌زنند به شدت برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • قاتلان مرد مهابادی دستگیر شدند / ۳ مرد را به رگبار بستند
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • ۷ کشته در مسابقه اتوموبیلرانی سریلانکا!
  • زخمی شدن ۲ اسراییلی در عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی