Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایران با بیان اینکه در این مرحله از اردو 16 بازیکن منتخب زیر نظر کادر فنی تیم ملی تا 30 تیر تمرین می کنند گفت: بازیکنان در 2 نوبت صبح و عصر تمرینات خود را در سالن ورزشی شهید فلاح این شهرستان انجام می دهند.
محمدرضا دستیار با اشاره به اینکه با پایان مسابقات اروپایی، سه ملی پوش دیگر که در لیگ های اسپانیا و ترکیه حضور داشتند به جمع ما اضافه شدند افزود: بازیکنان از آمادگی نسبی خوبی برخوردار بوده و این تیم 21 مرداد امسال عازم آلمان می شود تا اواخر این ماه در مسابقات جهانی شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایران با بیان اینکه هدف اصلی تیم، بازی های مهم آسیایی جاکارتا اندونزی که شهریور امسال برگزار می شود گفت: تا پیش از اعزام به مسابقات جهانی 2 مرحله اردوی آماده سازی دیگر برای آمادگی بهتر تیم ملی برگزار خواهد شد.
مسعود فلاح مربی آملی در کادر فنی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان حضور داشته و سرپرستی اردوی تیم ملی در شهرستان آمل نیز بر عهده عباسعلی واحدی است.
مسابقات بسکتبال با ویلچربزرگسالان جهان از 23 مرداد امسال در شهر هامبورگ کشور آلمان برگزار شده و پس از آن تیم ملی کشورمان شهریور در بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی شرکت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اردوی تیم ملی آماده سازی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان کشور آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار امسال روز جهانی قدس «طوفان احرار»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی روز جهانی قدس که صبح امروز برگزار شد، خواستار هرچه بهترو باشکوهتر شدن برنامه های یوم ا...۱۲ فروردین، روز جهانی قدس و ایام قدر شد.

حجت الاسلام مشرفی با بیان اینکه یوم ا... ۱۲ فروردین امسال در روز جمعه و همزمان با برگزاری مراسم نمازجمعهبرگزار می شود، گفت: با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت قاطع از مردم مظلوم غزه امسال مراسم روز جهانی قدس پرشورتر از همیشه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال مراسم روز جهانی قدس به دلیل موقعیت کشور فلسطین و جنایات اسرائیل در سرزمین غزه و کشتار مردم بی دفاع و کودکان از حساسیت خاصی برخوردار است ، افزود:  شعار امسال روز جهانی قدس «طوفان احرار» اعلام شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: امسال علاوه بر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدر،  استفاده از فضای مجازی، پویشهای مختلف و مراسم شب شعر ویژه غزه نیز برگزار خواهد شد.

وی گفت: مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت ۱۰ صبح روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان و از میدان ابوذر بیرجند، خیابان ارتش ، خیابان پاسداران  ، میدان قدس  به سمت مسجد امام حسین (ع) برگزار می شود.  

دیگر خبرها

  • معابر قلعه بالای بیارجمند مرمت شد/ احیای یک بومگردی
  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی
  • اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و روسیه قطعی شد
  • شعار امسال روز جهانی قدس «طوفان احرار»
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و توان یابان از ۱۶ فروردین
  • حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر
  • مردان بسکتبال با ویلچر برای کسب سهمیه پارالمپیک به پاریس می‌روند
  • بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال باویلچر