Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@22:03:15 GMT

خیران مدارس نیمه تمام را تکمیل کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۰۸۳۳

خیران مدارس نیمه تمام را تکمیل کنند

به گزارش ایرنا مهرالله رخشانی مهر، روز یکشنبه در بازدید از طرحهای نیمه تمام مدارس گناباد، افزود: وزارت آموزش و پرورش با وجود محدودیت منابع اعتباری توجه خاصی به نوسازی مدارس دارد و باید با مشارکت خیران انجام طرحهای نیمه تمام در مدارس کشور سرعت گیرد.
وی از اختصاص 30 میلیارد ریال برای تکمیل طرحهای نیمه تمام آموزش و پرورش گناباد در سال جاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون وزیر آموزش و پرورش با انتقاد از روند نامناسب نگهداری برخی فضاهای آموزش و پرورش و ساخت مدارس جدید در محوطه مدارس قدیمی گناباد گفت: یک استخر این شهرستان با وجود گذشت کمتر از 20 سال از ساخت، فرسوده شده که این مطلوب نیست.
رخشانی مهر تاکید کرد: باید مدارس به نحوی مقاوم و پایدار شوند که در زمان حوادث پیش بینی نشده از آنها به عنوان مرکز مدیریت بحران در نقاط مختلف بهره گرفته شود.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی نیز گفت: این استان با مشکلات زیادی از نظر تجهیزات و فضاهای آموزشی مواجه است و با وجود تراکم بالا در شهرستان های بزرگ، سرانه این بخش پایین است.
جاسم حسین پور، شمار طرحهای نیمه تمام مدارس خراسان رضوی را حدود 500 طرح ذکر کرد و گفت: نیکوکاران در جشنواره خیران مدرسه ساز که خردادماه امسال برگزار شد، 10 هزار میلیارد ریال برای نوسازی و تجهیز مدارس استان تعهد دادند.
سرپرست فرمانداری گناباد نیز گفت: حضور فعال خیران این شهرستان در بخشهای مختلف مشهود است و تنها 35 میلیارد ریال در چند سال گذشته در بخش توسعه و نوسازی مدارس مشارکت داشته اند.
محمدعلی جعفری گفت: پراکندگی جمعیت از مشکلات مهم آموزش و پرورش گناباد است و فاصله 100 تا 200 کیلومتری برخی روستاها کار را برای معلمان سخت کرده است.
هم اکنون هزار و 852 فرهنگی در یکهزار و 31 کلاس درس و 274 مدرسه، تدریس 17 هزار دانش آموز را در مناطق شهری و روستایی گناباد برعهده دارند.
گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آموزش و پرورش دانش آموز مدرسه وزارت آموزش و پرورش وزیر آموزش و پرورش جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود

استاندار ایلام گفت: از مسئولان دستگاه‌هایی که پروژه نیمه‌تمام دارند درخواست می‌شود که تکمیل این طرح‌ها را به صورت مشارکتی به بخش خصوصی واگذار کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا شامگاه _ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ایلام پس از ارائه گزارش‌های مسئولان دستگاه‌ها، بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای تحقق شعار سال در استان ایلام تاکید و اظهار کرد: منطقه آزاد تجاری مهران از مهم‌ترین اولویت‌های دولت در استان است و هم‌چنان با جدیت پیگیر تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز این منطقه خواهیم بود.

وی افزود: طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران میان هفت طرح جامع کشور، به‌عنوان نخستین طرح تهیه و تدوین شد.

استاندار ایلام با اشاره به رشد ۷۰۰ درصدی شرکت‌های دانش‌بنیان استان در دولت سیزدهم، بر حمایت ویژه دولت از توسعه کسب و کارهای دانش‌بنیان تاکید و خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در دولت سیزدهم از یک شرکت به هشت شرکت افزایش یافته است.

بهرام‌نیا از مدیر آبفای استان خواست که تجهیزات مورد نیاز شهرک‌های صنعتی استان را در اسرع وقت تأمین کند و ادامه داد: مصوب شده است تا حدود ۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان برای کشت گلخانه‌ای به مردم استان واگذار شود.

وی با اشاره به وضعیت پروژه‌هایی همچون برج هنر، تاکید کرد: از مسئولان دستگاه‌هایی که پروژه نیمه‌تمام دارند درخواست می‌شود که تکمیل این طرح‌ها را به صورت مشارکتی به بخش خصوصی واگذار کنند.

استاندار ایلام یکی از نمودهای تحقق شعار سال در استان را، تکمیل تصفیه‌خانه ایوان دانست و اضافه کرد: به مسئولان دستگاه‌ها تکلیف می‌شود تا با جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در قالب قرارداد (بی او تی) طرح‌های بر زمین مانده را تکمیل کنند.

بهرام‌نیا در این جلسه مدیران ادارات مربوطه را مکلف کرد تا با ارائه مشاوره‌های جامع به متقاضیان طرح‌های تولیدی و اقتصادی، به پیشبرد اصولی برنامه‌ها کمک کنند.

وی از مدیران ادارات کلی که حائز رتبه‌های برتر وزارتی در حوزه وظایف سازمانی خود شده‌اند تقدیر و مدیران استانی را به تلاش بیشتر در جهت خدمت‌رسانی به مردم شریف استان تشویق کرد.

استاندار ایلام بر لزوم همکاری بانک‌های استان در تسهیل امور مربوط به تولید، سرمایه‌گذاری و ترغیب بخش خصوصی به مشارکت در صنایع تولیدی استان تاکید کرد.

در پایان این جلسه، استاندار ایلام به معاونت اقتصادی استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان مأموریت داد تا با همکاری سایر دستگاه‌های استان، برنامه راهبردی تحقق شعار سال، ظرف حداکثر یک هفته تدوین شود.

کد خبر 745626

دیگر خبرها

  • طالبان خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سازمان ملل شد
  • سرانه وخیم آموزش و پرورش اردبیل جبران شود
  • رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲