Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:13:35 GMT

۱۴۵۰ نفر در فاز ۲ پالایشگاه آبادان مشغول به کار شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۰۸۴۷

۱۴۵۰ نفر در فاز ۲ پالایشگاه آبادان مشغول به کار شدند

غلامرضا شریعتی ظهر امروز در حاشیه نشست بررسی روند پیشرفت فاز ۲ پالایشگاه آبادان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به گذشت حدود یک سال و نیم از آغاز فعالیت فاز ۲ پالایشگاه آبادان، اظهار کرد: تاکنون بیش از هزار و ۴۵۰ نفر در این مجموعه مشغول به کار شدند.

وی افزود: از تعداد کل افراد استخدام شده در فاز ۲، حدود هزار و ۲۰۰ نفرشان از نیروهای بومی منطقه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، برگزاری این نشست و هماهنگی دولت با بخش خصوصی سبب برطرف شدن موانع اساسی پیش روی اجرا و روند توسعه فاز ۲ پالایشگاه شد.

استاندار خوزستان گفت: در این نشست به منظور تسهیل در امور مصوب کردیم تا ۱۵۰ تریلر حامل تجهیزات فنی خریداری شده که مدت ها در گمرک جمهوری اسلامی ایران در انتظار ترخیص بار بودند در نخستین فرصت ترخیص شوند که  برای این مهم ۲۰۰ نفر نیز استخدام شدند.

شریعتی افزود: مجموعه مدیریت فاز ۲ پالایشگاه، ادامه روند ساخت بیمارستان نفت آبادان را به عهده گرفت که بر این اساس در آینده ای بسیار نزدیک شاهد بهره برداری از این بیمارستان مجهز خواهیم بود.

کد خبر 4347500

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار خوزستان پالایشگاه آبادان غلامرضا شریعتی بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی یاسوج آتش سوزی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی پالایشگاه نفت خام کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، ظرفیت تولید روزانه مینی پالایشگاه دهدشت معادل یک هزار و ۴۰۰ تن از نوع بنزین و گازوئیل با کیفیت یورو و گاز مایع و مازوت سنگین بوده که مازوت تولیدی این پالایشگاه قابلیت مصرف سوختی دارد.

۱۵۰ میلیون دلار اعتبار برای ساخت این پالایشگاه تخصیص یافته است.

این پالایشگاه برای ۱۰۰ نفر اشتغال زایی می کند.

این خبر تکمیل می شود....

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • کارگران مشغول کار هستند
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • کلنگ‌زنی پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار