Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر زرگر کارشناس مسائل خاورمیانه؛ با اشاره به تشکیل پروژه جدید رژیم صهیونیست با عنوان پروژه ایران با مسئولیت ژنرال نیتزان آلون اظهار کرد: رژیم صهیونیستی همانند رئیس جمهور فعلی آمریکا ایده آل های مخصوص خود را دارد و فکر می کند که می تواند دروغ‌های خود را به واقعیت تبدیل کند. رژیم صهیونستی یک پروژه دروغین را که هیچ پایه و اساسی ندارد ، تعریف می کند و با اقداماتی که انجام می دهد خواهان به واقعیت پیوستن آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رژیم صهیونیستی در یک جلسه علنی مدارکی از اقدام ایران برای ساخت بمب هسته ای ارائه کرد. رژیم صهیونیستی اعلام کرد که توسط جاسوسان خود به اطلاعات هسته ای ایران دست یافته و این اطلاعات را در اختیار آمریکا و اروپا و سازمان انرژی هسته ای خود قرار داده است.

زرگر اظهار کرد : رژیم صهیونیستی با این تبلیغات زمینه خروج آمریکا از برجام را فراهم کرد. جمهوری اسلامی ایران در سیاست خود ،رژیم صهیونیستی را به عنوان رژیمی نامشروع می شناسد و خواهان از بین رفتن این رژیم است. در مقابل آن ها در حال انجام اقدامات مختلف علیه ایران هستند.

کارشناس مسائل خاورمیانه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در حال برنامه ریزی بر روی برنامه های دروغین خود در سطح بین الملل است و خواهان به واقعیت پیوستن آن ها است. رژیم صهیونیستی در حال تشکیل یک ائتلاف ضد ایرانی در سطح بین الملل است. 

وی افزود: این پروژه هم مانند دیگر پروژه های آمریکا و رژیم صهیونیستی جنبه ایران هراسی در سطح بین الملل را دنبال می کند و جوامع را بر علیه ایران یک کاسه می کند و به دنبال افزایش افرایش تحریم ها علیه ایران است. این پروژه در راستای جلوگیری از موفقیت مذاکرات ایران و جامعه اروپا است. یکی از اهداف این پروژه به تعویق انداختن بسته های پیشنهادی اروپا به ایران است و تضمین خرید نفت ایران توسط اروپا را به تعویق بیاندازد.

زرگر افزود: آمریکا پس از جنگ در عراق اعلام کرد که برای ایران برنامه های نظامی دارد. در زمان نتانیاهو هم به ژنرال ها این اجازه داده می شود که یک برنامه حتی کوتاه مدت برای حمله به هسته ای ایران آماده کنند. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران رژیم صهیونیستی رئیس جمهور جلسه علنی هسته ای انرژی هسته ای تبلیغات جمهوری اسلامی ایران خاورمیانه آمریکا و رژیم صهیونیستی تحریم ها علیه ایران جامعه نفت جنگ عراق ایران جامعه خاورمیانه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد

یک مسئول محور مقاومت از ادامه مأموریت و وظایف مستشاران ایرای در سوریه خبر داد و تأکید کرد با حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، این مأموریت‌ها متوقف نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری المیادین به نقل از این مسئول محور مقاومت گزارش داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایف توافق شده با دمشق، هر جا که لازم است در سوریه به طور عادی مأموریت خود را انجام می دهند و هیچ گونه عقب نشینی (در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق) صورت نگرفته است.

منبع مذکور افزود: اساسا هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق و هماهنگی دولت سوریه در این کشور حضور دارند.

وی گفت: آنچه در رسانه‌های بین المللی و سایت‌های عربی درباره تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانیان و کاهش تعداد نیروها منتشر می شود، صحت ندارد.

در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق که در تاریخ سیزدهم فروردین ماه صورت گرفت، هفت نفر از جمله سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • پارلمان اروپا قطعنامه‌ای ضد ایرانی صادر کرد
  • عفو بین‌الملل خواستار ورود بازرسان به نوار غزه شد
  • لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند