Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴روز گذشته ۱۴ جولای مصادف با ۲۳ تیرماه در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی زردآلوی طلایی ارمنستان جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره به سجاد افشاریان و ابوالفضل صفاری برای نگارش  فیلم «یک کامیون غروب» رسید.
اصغر فرهادی، لاری اسمیت، بکی پروبست، بوریس خلبنیکف و والریا ماسادیان داوران پانزدهمین جشنواره بین المللی زردآلوی طلایی ارمنستان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیلمنامه فیلم «یک کامیون غروب» را سجاد افشاریان با همکاری ابوالفضل صفاری کارگردان فیلم نوشته است و پژمان بازغی، نادر فلاح، روشنک گرامی، سامان صفاری، خسرو بامداد، منظر لشگری، امیر رضا وزیری، مسعود مهرگان به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارند.
فیلم سینمایی «یک کامیون غروب» در نوبت اکران است و قرار است به زودی به نمایش عمومی درآید.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 جشنواره زردآلوی طلایی ارمنستان ایران فیلم اصغر فرهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه بین المللی و جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، هشتمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی و پنجمین جایزه ملی انرژی‌های تجدید پذیر ایران با همکاری کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران و ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان انرژی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار می شود.   از مهم‌ترین موضوعات مطروحه در این رویداد بین المللی، بررسی سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در توسعه انرژی‌های تجدید پذیر، استفاده از ظرفیت‌های داخلی و توسعه صنعت دانش بنیان انرژی‌های تجدید پذیر، چالش‌های توسعه نیروگاه‌های تجدید پذیر در صنایع انرژی بر، بررسی چالش بازار انرژی‌های تجدید پذیر و مدل‌های جدید سرمایه گذاری و روش‌های نوین تامین مالی است.   در بیانیه پایانی اجلاس کاپ ۲۸ دبی، کشور‌های جهان بر گذار از انرژی‌های فسیلی به انرژی‌های نو اجماع حاصل کردند و به عبارتی دوران پایان انرژی‌های فسیلی آغاز شده است. همگام با رویکرد‌های جهانی و البته به دلیل ناترازی‌های انرژی در سال‌های گذشته، توسعه ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه تجدید پذیر تا سه سال آینده در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد که البته توسعه دانش بنیان این صنعت و ارتقای توانمندی‌های فناورانه در این حوزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.   در همین راستا، انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران با توجه به رسالت خود در نظر دارد، هشتمین نمایشگاه و کنفرانش بین المللی و پنجمین جایزه ملی انرژی‌های تجدید پذیر ایران را با همکاری کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی صنایع، معاون و کشاورزی ایران برگزار کند.   همچنین در این رویداد پنجمین  جایزه ملی انرژی‌های تجدید پذیر به فعالان این حوزه اهدا خواهد شد. هشتمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی و پنجمین جایزه ملی انرژی‌های تجدید پذیر ایران  ۶ و ۷ خرداد در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت WWW.irec.irrea.ir/fa مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • اعلام نرخ جدید عوارض آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود
  • «ایستاده با گرگ» نامزد دریافت جایزه از جشنواره دهلی نو شد
  • برگزاری نمایشگاه بین المللی و جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد/ پیروزی «اوپنهایمر» کامل شد