Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-  پسر ۱۰ ساله‌ای که در شهرستان سیریک به گروگان گرفته شده بود، با تلاش ماموران استان آزاد شد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، پسر ۱۰ ساله‌ای که در شهرستان سیریک به گروگان گرفته شده بود، با تلاش ماموران استان آزاد شد.

سردار عزیزاله ملکی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ربوده شده پسربچه‌ای ۱۰ ساله به نام "سالم" در شهرستان "سیریک" بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس جنایی استان هرمزگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ربایندگان از خط تلفن کشور همسایه برای برقراری ارتباط با خانواده ربوده شده استفاده می‌کردند، افزود: آنان مبلغ ۲۰۰ هزار دلار از پدر گروگان درخواست کردند و با وی قرار ملاقات گذاشتند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی با تشکیل ۲ اکیپ به همراه شاکی به محل قرار در شهرستان ایرانشهر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به حرفه‌ای بودن آدم ربایان، قرار ملاقات توسط آن‌ها به محل دیگر تغییر یافت که با حضور به موقع ماموران و هوشیاری تیم اعزامی، ربایندگان عرصه را بر خود تنگ دیدند و با استفاده از تاریکی هوا، فرد ربوده شده را رها کردند و از محل متواری شدند.

سردار ملکی با اشاره به اینکه گروگان بدون پرداخت هیچ گونه وجهی، صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت، خاطرنشان کرد: تلاش بی وقفه ماموران برای دستگیری آدم ربایان ادامه دارد.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آدم ربایی آدم ربایی هرمزگان نجات پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بابل با اشرافیت اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی از دپو تعداد قابل توجهی سیگار خارجی قاچاق در منزلی در یکی از روستا‌های این شهرستان اطمینان حاصل کردند.

ا وا اشاره به هماهنگی قضائی افزود: ماموران به آدرس روستا اعزام، که در بازرسی‌های به عمل آمده بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ داداش تبار در پایان گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه خرید، نگهداری و فروش کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ??? به پلیس اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • بسته شدن برخی راه‌های ارتباطی شرق هرمزگان بر اثر بارندگی
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • بازگشت ۹۰۰ میلیون ریال از مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شهروند ابرکوهی
  • رهایی نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم‌ربا در آبادان
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله از دست آدم‌ربا در آبادان
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس
  • پناه بردن کودک گمشده سه ساله در اهواز به ماموران آتش‌نشانی