Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیگار کهنه و تاریخ مصرف گذشته به کشور قاچاق می شود، از افزایش مصرف دخانیات در میان دختران انتقاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، نادر قاضی‌‌پور در گفت‌‌وگوی زنده تلفنی با رادیو گفت‌‌وگو با بیان اینکه متاسفانه مصرف سیگار در میان دختران زیاد شده است و 80 میلیارد نخ در داخل کشور سیگار مصرف می‌‌شود از قاچاق 40 میلیارد تومانی سیگار به کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیگار بر اثر یک تصمیم استکباری در کشورمان ارزان بود چراکه مقدمه‌ای بر اعتیاد است و این درحالی است که سیگار در سایر کشورهای دنیا بسیار گران است.

نماینده مردم ارومیه با اعلام اینکه مبارزه با قاچاق بدون مسئولیت به شرکت دخانیات داده شده است، خاطرنشان ساخت: هم اینک تعداد 200 کارمند شرکت دخانیات بدون اینکه کار کنند، حقوق می‌گیرند و در نتیجه نظارت بر بازار برداشته شده است.

وی متذکر شد: قاچاق سیگار در دست دلالان نیست؛ بلکه قاچاقچیان بین المللی سیگار را با کشتی به ترابزون ترکیه انتقال می‌دهند و از آن جا به شمال اقلیم کردنشین عراق وارد می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه سیگار از شمال عراق به مرزهای شمال‌غرب انتقال می‌یابد و از آن منطقه توسط قاچاقچیان با وانت به داخل کشور حمل و به تهران منتقل و توزیع می‌شود، تصریح کرد: امیدوارم سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان بازرسی کل کشور با قاچاقچیان برخورد کنند.

وی بیان داشت: وزارت صنعت و معدن نیز طبق قانون مکلف است نسبت به تقویت شرکت دخانیات ایران اقدام کند تا سیگار مورد نیاز در داخل کشور تامین و مبارزه با قاچاق منتج به کنترل قیمت توسط دولت شود، آقایان در کمیسیون بهداشت مجلس اعلام می‌کردند افزایش قیمت دخانیات باعث کاهش مصرف می‌شود.

قاضی‌پور همچنین افزایش قیمت قانونی سیگار را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در بودجه سنواتی اعلام می‌شود قدری از افزایش قیمت سیگار به صندوق بازنشستگی اختصاص می‌یابد و حقوق بازنشستگان صندوق فولاد تامین می‌شود ولی هیچ یک از این دو تاکنون اجرایی نشده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۱۹۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۴۵ تومان (۱.۰۶ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۲۴۰ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت ۱۰۰ دینار عراق که دیروز با کاهش قیمت ۴۵ تومانی به ۴,۲۴۰ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۴۵ تومانی (۱.۰۷ درصد) به ۴,۱۹۵ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۲۲۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۱۹۵ تومان خرید و فروش می‌شد.

 قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۳.۵۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۷.۲۹ درصد افزایش یافته است.

 

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • زخم کاری سیگارهای الکترونیک
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک؛ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان