Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@00:51:29 GMT

آرزوی موفقیت برانکو برای موفقیت کرواسی برابر فرانسه

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۱۸۷۱

آرزوی موفقیت برانکو برای موفقیت کرواسی برابر فرانسه

سرمربی کروات پرسپولیس برای تیم ملی کشورش در فینال جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های ملی فوتبال کرواسی و فرانسه امروز در فینال رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه در پایتخت این کشور به مصاف یکدیگر می‌روند تا قهرمان دنیا را مشخص کنند.

تیم کرواسی که به نوعی شگفتی‌ساز این دوره از رقابت‌ها بوده و با عملکردی عالی در مرحله گروهی و نمایش‌های خستگی‌ناپذیر خود در مرحله حذفی پا به این دیدار بسیار حساس گذاشته، در فوتبال ایران نمایندگانی در میان مربیان دارد که مهم‌ترین آنها برانکو ایوانکوویچ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی کروات پرسپولیس که در دو فصل اخیر قهرمانی لیگ ایران را برای سرخپوشان پایتخت به ارمغان آورده است، به عنوان یک نمونه موفق مربیان خارجی در فوتبال ایران شناخته می‌شود. او که اخیرا در ادامه درگیری‌هایش با کارلوس کی‌روش، وارد فاز مقایسه مربیان کروات با سایر کشورها هم شده، پستی اینستاگرامی منتشر کرد و در ذیل عکس یادگاری خود با زلاتکو دالیچ، برای این مربی و تیم ملی کشور خود در دیدار نهایی مهم‌ترین تورنمنت جهان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، طبق آخرین گزارش موسسه کنترل مالی فوتبال فرانسه، پاری سن ژرمن فصل گذشته 109.8 میلیون یورو ضرر کرد، هرچند باید اذعان داشت که قهرمان فرانسه ضررهای خود را به کمتر از نصف رسانده است.

بر اساس گزارش اداره ملی کنترل مدیریت (DNCG) که سلامت مالی فوتبال فرانسه را تجزیه و تحلیل می کند، 18 تیم لیگ یک فرانسه، در فصل 23-2022 در مجموع 273 میلیون یورو ضرر کردند، که در مقایسه با 582 میلیون فصل 22-2021 شرایط بهتری دارد.

PSG همچنان با 109.9 میلیون یورو ضرر، وضعیت قرمز دارد، در حالی که ضرر لیون 99 میلیون یورو گزارش شده است و این تیم در رتبه دوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد