Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-16@15:57:25 GMT

چند خبر از نقاط مختلف استان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۱۸۸۵

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان، آقای کاظمی نماینده مردم ملایر با اشاره به تعطیلی این کارخانه در سالهای ۹۲ تا ۹۵ ، مهمترین علت تعطیلی این کارخانه را سوء مدیریت، فرسودگی تجهیزات و بدهی سنگین به بانکها عنوان کرد و گفت: با پیگیری مسئولین شهرستان و استان این کارخانه دوباره به چرخه تولید و اشتغال برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای سبحانی، رئیس هیئت مدیره کارخانه ذوب آهن آلیاژی ملایر هم با بیان اینکه هم اکنون قسمت نورد این کارخانه به صورت دو شیفت در حال فعالیت گفت: قسمت نورد با ۷۰ درصد ظرفیت و۸۰ نفر اشتغالزایی و قسمت ذوب آهن با ۲۵ درصد و ۳۰ نفر اشتغالزایی مشغول فعالیتند.

*****

 

امام جمعه اسداباد دردیدار کارکنان سازمان تامین اجتماعی ، وظایف این سازمان را مقابل خانواده بزرگ بیمه شدگان مهم و برجسته دانست و تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی باید در افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و رفاه آنها بیشتر از گذشته تلاش کند.
حجت الاسلام حسینی مجد افزود: در شهرستان اسدآباد ۴۳ هزار بیمه شده به اضافه خانواده های تحت پوشش از خدمات سازمان تامین اجتماعی استفاده می کنند که توجه به این قشر زحمتکش و کم توقع یک ضرورت است.
آقای شعبانی ، مدیر سازمان تامین اجتماعی هم مهمترین مطالبات بیمه شدگان را افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگانی که زیر دو میلیون تومان دریافتی دارند، دریافت تسهیلات ارزان قیمت و پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق ماههای فرودین واردیبهشت ۹۷ عنوان کرد.

*****

 

 

 

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان از آغاز برداشت ارقام جدید گندم خارجی درکبودراهنگ خبر داد.
آقای عباسی گفت : امسال ۶۰ هکتار ازاراضی کشاورزی کبودراهنگ زیرکشت گندم هایی با ارقام جدید خارجی رفته است

او افزود : امسال ۳۰۰ هکتار ازاراضی استان توسط تعاونیهای تولید زیر کشت ارقام گندم وجوخارجی رفته است که بیشتری این کشتها درشهرستان کبودراهنگ است.
آقای چایچی ، مدیر تحقیقات کشاورزی استان هدف ازاجرای این طرح را صرفه جویی درمنابع آبی ، افزایش بهره وری محصول و مقاومت درمناطق سردسیراعلام کرد.

*****

 

 

فرماندار اسدآباد در بازدید از تعدادی از اماکن ورزشی گفت : استخر بانوان و استخر مجموعه ورزشی آزادی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
آقای حمیدوند افزود : در شهرستان اسدآباد۳۰ هیات ورزشی فعال سازماندهی و بیش از سه هزار ورزشکار بیمه شدند و اکثریت اماکن ورزشی با کمترین امکانات فعال می باشند.
او استقبال مردم و جوانان را از مجموعه چمن ورزشگاه آزادی ضعیف دانست و تاکید کرد: دولت برای حفظ و نگهداری از اماکن ورزشی هزینه های زیادی پرداخت می کند که جوانان هم باید استفاده کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

*****

۶۰۰ کودک ونوجوان کبود راهنگی درمسابقات نقاشی جشنواره رضوی شرکت کردند.
آقای معینی ، مدیرکتابخانه های عمومی شهرستان کبودراهنگ گفت : هشتمین دوره کتابخانی جشنواره رضوی درمقاطع سنی کودک ، نوجوان و بزرگسال ازاول تیرتا پایان تیردرشهرستان درحال برگزاری است

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همدان خبر کوتاه مناطق استان ذوب آهن ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی از رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا افزود: امروز (۲۷ فروردین) در بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق خوزستان، شرق لرستان، جنوب و نوار غربی اصفهان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان و جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در برخی مناطق تگرگ رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: با تقویت سامانه بارشی این شرایط سه شنبه (۲۸ فروردین) در سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب یزد، جنوب و غرب اصفهان، جنوب و شرق خوزستان، جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز و چهارشنبه (۲۹ فروردین) در سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، جنوب یزد و شرق خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی، سه شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده انتظار می‌رود.

وی افزود: بیشینه بارش سه شنبه در هرمزگان شرق و جنوب فارس، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و چهارشنبه در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، شرق فارس، جنوب و غرب کرمان پیش‌بینی می‌شود.
ضیاییان افزود: پنج شنبه (۳۰ فروردین) در برخی مناطق جنوب شرق، شرق، جنوب ارتفاعات البرز مرکزی و جمعه (۳۱ فروردین) در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

به گفته ضیاییان سه شنبه و چهارشنبه در شمال شرق و نوار شرقی کشور در بعضی ساعت‌ها وزش باد به نسبت شدید تا شدید و خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

وی افزود: امروز خلیج فارس و از سه شنبه تا پنجشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی خواهند شد.
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۸ فروردین) کمی ابری، به‌تدریج ابری، با احتمال رگبار باران و وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی چهارشن( ۲۹ فروردین) قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها صاف تا قسمتی  ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای  ۱۴ و حداکثر دمای  ۲۴  درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورم و پف در نقاط مختلف بدن چه دلایلی دارد؟ از ورم دست و پا تا پف چشم و صورت
  • انتقال بیش از ۲۴۱ هزار تن گندم از زنجان در سال گذشته به سایر نقاط کشور
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار هواشناسی نارنجی و قرمز در نقاط مختلف کرمان
  • رگبار و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور
  • حمایت مردم نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری از حمله به اسرائیل
  • مردم نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری از حمله به اسرائیل
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری
  • آغاز رگبار موشک‌های سپاه به سمت اسرائیل از نقاط مختلف کشور + تصاویر
  • نگاهی به جاذبه‌های طبیعی در نقاط مختلف بوئین میاندشت