Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله عبادی که نمونه کاملی از ساده زیستی، تواضع و فروتنی است امروز در مراسم تشییع شهید در آفتاب سوزان ۳۷ درجه با پای برهنه حاضر شد. ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مردم و مسئولان خراسان جنوبی در وداع و بدرقه باشکوه پیکر شهید "ایمان یوسفی" سنگ تمام گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از موضوعاتی که مورد توجه رسانه‌های استان قرار گرفت این بود که نماینده ولی فقیه در خراسان جنولی طبق معمول برای مراسم تشییع همه پیکرهای شهدا حضور پیدا می‌کنند و از ابتدای مراسم در جمع مردم به دوو از تشریفات حاضر شده و برای شهید اشک می‌ریزند.

مراسم امروز کمی متفاوت از دیگر مراسم تشییع جنازه شهدا بود و در حالی که هوای بیرجند 37 درجه سانتی گراد بود و گرما طاقت و امام مردم را بریده بود آیت‌الله عبادی هنگامی که قرار بود برای اقامه نماز بر پیکر شهید حاضر شود از ابتدا تا انتهای مراسم بدون کفش و جوراب در کنار پیکر شهید در آفتاب سوران کویری حاضر شدند و برای بدرقه این شهید پای پیاده و برهنه در مراسم حضور یافتند.

این امر بیانگر این است که شهدا مقامی بس والا دارند و نماینده معظم رهبری در خراسان جنوبی برای احترام به شهدا با پای برهنه و بدون کفش بر پیکر پاک شهید حضور می‌یابد.

انتهای پیام /ش

R41348/P1377/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ کشف پیکر ۳۵ شهدا در محوطه بیمارستان الناصر خان یونس

ابوسلیمان، مدیر سازمان امدادرسانی در خان‌یونس به سی‌ان‌ان گفت که با کشف پیکر این شهدا تعداد شهدای کشف شده به ۳۱۰ تن در محوطه این بیمارستان افزایش یافت.

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • فیلم/ کشف پیکر ۳۵ شهدا در محوطه بیمارستان الناصر خان یونس
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش