Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:05:43 GMT

حجاب زینبی در جامعه نهادینه شود

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۱۹۹۰

حجاب زینبی در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قزلباش عصر یکشنبه در اجتماع بزرگ بانوان با نام " رایحه نجابت" به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) که به همت ستاد حجاب و عفاف شهرستان بهشهر، حوزه حضرت خدیجه (س) خواهران سپاه بهشهر، شهرداری و اداره ورزش و جوانان بهشهر در مزارشهدای گمنام پارک ملت بهشهر برگزار شد، افزود: حجاب و پوشش ضرورتی مهم برای جامعه است که بانوان باید با حفظ گوهر حجاب در تربیت فرزندان، خانواده و جامعه اثرگذار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنان که تلاش برای دفاع از خاک و میهن برای ما مهم است، حفظ ارزش ها و دفاع از فرهنگ هم مسئله ای مهم است و باید مورد توجه باشد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهشهر با بیان اینکه ما دو ماموریت مهم در بسیج و سپاه بر عهده داریم؛ یادآور شد: ماموریت ما در راستای ایجاد حلقه صالحین و بصیرت افزایی و همچنین  مأموریت سازمانی است که باید در این راستا با تمام توان وارد عمل شده و بصیرت افزایی در جامعه مورد توجه جدی باشد.

قزلباش بیان داشت: هر پایگاه و رده ای باید از سرزمین خود و ارزش ها دفاع کند و امروز هم باید به دفاع از سرزمین، آرمان های انقلاب و ارزش های نظام بپردازیم زیرا روزی آمادگی دفاعی و نظامی بود و امروز در جنگ نابرابر فرهنگی قرار داریم و حفظ حجاب زینبی مهمترین اصل در برابر توطئه های دشمنان است.

قزلباش گفت: حجاب و پوشش مناسب و شایسته جامعه اسلامی ضرورتی مهم برای بانوان ایرانی است و باید در موضوع تبیین حجاب و هم در ترویج فرهنگ آن کارهای اساسی انجام شود.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکس هایی از نقش بانوان در شکل گیری و همراهی با انقلاب و نمایشگاه حجاب و عفاف برپا شد.

کد خبر 4347654

منبع: مهر

کلیدواژه: روز دختر سپاه کربلای مازندران شهرستان بهشهر بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه یاسوج آتش سوزی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور

 فرمانده انتظامی کردستان در جمع فعالان سیاسی، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای امنیت بیان داشت: دشمنان اسلام با هدف قراردادن موضوع عفاف و حجاب، در جامعه درصدد ترویج بی حیایی و بی عفتی در جامعه هستند.

سردار علی آزادی افزود: تضعیف عفاف و حجاب در جامعه زمینه ساز کاهش امنیت است و استحکام بنیان خانواده را به خطر می‌اندازد.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت طرح نور نیازمند حمایت مردمی است، بیان داشت: اجرای طرح نور در جامعه، طبق قانون خواسته مسئولان و مطالبه عمومی مردم برای مقابله با ناهنجاری می‌باشد.

سردار آزادی در ادامه با قدردانی از تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در اجرای طرح نور، از علما، احزاب سیاسی و مردم که در این طرح مهم همانند دیگر ماموریت با پلیس همراهی، مشارکت نموده اند، تشکر و قدردانی کرد.

 در این جلسه جمعی از فعالان سیاسی استان ضمن بیان نکته نظرات خود از اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت و از اقدامات پلیس استان در این خصوص و ایجاد امنیت و آرامش روانی شهروندان تقدیر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • کمک به فقرا به عنوان یک الگو در جامعه نهادینه شود
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر