Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@03:03:29 GMT

انتخاب 30 نفر از قائم مقامان ذی‌حسابی شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۲۱۳۹

به گزارش وانانیوز، 

 امروز در جلسه شورای شهر تهران بررسی انتخاب 30 نفر قائم مقامان ذی‌حسابی شهرداری تهران روی میز بررسی شورا قرار گرفت و مجید فراهانی در این خصوص گفت: پس از ارائه لایحه قائم مقامان ذی‌حساب از سوی شهرداری به شورا و بررسی آن توسط کمیته بودجه در گام نخست نسبت به تدوین نظام‌نامه ذی‌حسابی و ارائه آن به کمیسیون بودجه اقدام کردیم که این نظام نامه به تصویب رسید و حالا هم به عنوان یک طرح تقدیم هیات رئیسه شورای شهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به منظور ارزیابی فنی و تخصصی در خرداد ماه سال جاری از این افرادی که از سوی شهرداری معرفی شدند، دعوت کردیم تا نسبت به ارزیابی دانش و تسلط نسبت به قوانین و مقررات اقدام کنیم،‌ تصریح کرد: همچنین استعلام افراد از حراست و بازرسی نیز احصاء شده است.

فراهانی ادامه داد: در لایحه ارائه شده از سوی شهرداری تهران بر خلاف سال‌های گذشته که مصوبه شورا صرفا به فهرست افراد برای قائم مقامی ذی‌حساب در یک واحد معین بسنده می‌کرد، نسبت به تبیین انتظارات شورا از قائم مقامان ذی‌حساب، لزوم تحویل و تحول، ارسال رونوشت به خزانه داری، تعیین تکلیف نظارت بر حسن فعالیت این افراد نیز در نظر گرفته شده است که به نظر می‌رسد اعضای شورای شهر می‌توانند با رأی دادن به این افراد گام موثری در راستای تحقق اهدافشان داشته باشیم.

تمامی 30 نفری که به عنوان قائم مقامان ذی‌حسابی شهرداری تهران به شورا معرفی شدند با اکثریت آراء به عنوان ذی‌حساب قائم مقامان تأیید شدند.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی

علی حسین عباسی گفت: پروژه قائم – رحمت از پروژه‌های مهم شهرداری کلان‌شهر شیراز است که اجرای آن نقش مهمی در زمینه حمل‌ونقل و ترافیک خواهد داشت.
 
او با اشاره به این موضوع که بخش مهمی از اجرای این پروژه به جابجایی تأسیسات شهری اختصاص‌یافته است، افزود: برای اجرای پروژه قائم – رحمت جابجایی شبکه برق فشار قوی ضروری است.
 
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز بیان کرد: پروژه جابجایی پست ۶۶ کیلووات به همراه افزایش ارتفاع سه دکل و احداث سه پست زمینی اجرا شد.
 
به گفته رئیس سازمان عمران شهرداری شیراز، دو هزار متر طول کابل فشارقوی در راستای اجرای این پروژه نوسازی می‌شود و پس از جابجایی تأسیسات، پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت.
 
عباسی از اجرای تعهدات شهردار کلان‌شهر شیراز و شورای اسلامی شهر مبنی بر پیشبرد پروژه‌های عمرانی بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده خبر داده و افزود: در تلاش هستیم تا فاز اول این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
 
بر اساس این گزارش، هزینه جابجایی شبکه‌های برق در حدود ۶۰ میلیارد رالس برآورد می‌شود که شهرداری شیراز متقبل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • برآورد ۲۱۸ میلیارد تومانی برای تونل بلوار شهید کبیری